Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen taas v_tun ällöttävä pervo

Mies
30.09.2016 |

Ehdotin vaimolle että viedään lapsi yökylään ja hieman otetaan jotain alkoholia, sauna lämpimäksi ja hankkisin jotain öljyä, voidetta mitä voitais levittää toisiimme hieroa ja hyväillä alastomia liukkaita vartaloita käsin, toisiaan vasten, rakastella ja kaikkea mitä nyt keksii.
Kai olette tuollaisia netistä katsoneet ja jotkut varmaan tekeekin sitä?

No vaimo sai ihan älyttömät kilarit, huusi ja haukkui taas vitun ällöttäväksi pervoksi, enkä saa kuulema seksiäkään ihan vähään aikaan, ovet paukkuen lähti aamulla töihin.
Jotenkin tuntuu taas niin turhalle kaikki, mielessä kävi mökinkin vuokraus, voisi juopotella, saunoa, maata paljussa alasti, paneskella, hiplailla ym. Pimeässä kylmässä syysyössä.
Mutta tuskin kannattaa edes ajatella tai ehdottaa?
Mitä mieltä av-mammat olisivat tuollaisista ehdotuksista?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset, ne naiset. Kuka niistä ottaa selvää.

Vierailija
2/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on oikeassa, vain hän tietää, onko sun ehdottamat jutut hänestä ihania. Ja jos ei ole, niin ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi muuta kuin öljy sotkee lakanat. Kyl mun mies tosin saa pimpsrallaa aina kun haluaa!

Vierailija
4/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on varmaan laajemmasta kuvasta kuin vain tästä yhdestä tapauksesta.

Vierailija
5/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei naisena varsinaisesti olisi mitään öljyn käyttöä vastaan, mutta jotenkin toi asian esittämistyyli tökkisi :D Olettaen siis, että sanoit asian suunnilleen noin "viedään muksut yökylään niin voidaan juopotella ja hiplailla ja paneskella liukkaita vartaloita" ...yök. Mieluummin ehkä niin, että olisit vain yllätykseksi ostanut sen öljyn ja tarjonnut ensin selkähierontaa jne.

Vierailija
6/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena oli joku ilma patja tai vastaava minkä voi suihkuttaa ettei tule mitään kammo sotkua, pesuhuoneen lattialla tai jotain?

Vaimolle ei käy mikään muu kuin pimeässä peiton alla tuhertaminen.

Jotenkin siitä on tullut ahdasmielinen ja estoinen, illalla voisi kysyä siltä onko sillä joku toinen mies katsottuna?

Vierailija
7/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei naisena varsinaisesti olisi mitään öljyn käyttöä vastaan, mutta jotenkin toi asian esittämistyyli tökkisi :D Olettaen siis, että sanoit asian suunnilleen noin "viedään muksut yökylään niin voidaan juopotella ja hiplailla ja paneskella liukkaita vartaloita" ...yök. Mieluummin ehkä niin, että olisit vain yllätykseksi ostanut sen öljyn ja tarjonnut ensin selkähierontaa jne.

Siinä se tuli, en ihan noilla sanoilla asiaa esittänyt, mutta kysyin etukäteen, pettymys olisi ollut niin paha jos kaikki olisi valmiina ja lopputuloksena olen vain v_tun pervo.

Vierailija
8/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kirjoitti:

Ajatuksena oli joku ilma patja tai vastaava minkä voi suihkuttaa ettei tule mitään kammo sotkua, pesuhuoneen lattialla tai jotain?

Vaimolle ei käy mikään muu kuin pimeässä peiton alla tuhertaminen.

Jotenkin siitä on tullut ahdasmielinen ja estoinen, illalla voisi kysyä siltä onko sillä joku toinen mies katsottuna?

Tuohan se viimeistään lähentää teitä... not

Vierailija
9/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä oikeasti vaimollesi ehdotit, meillä palstalaisilla on vain tuo sinun versiosi asiasta. Minusta tuo ei ollut pervoa, mutta jotenkin tuli sellainen mielikuva kuin olisit jo henkisesti masturboinut ajatuksella päästä panemaan; "hyväillä alastomia liukkaita vartaloita käsin, toisiaan vasten, rakastella". Itse naisena en kaipaa noin yksityiskohtaisia kuvauksia. Enkä kyllä sitäkään, että erikseen mainitaan, että "hieman otetaan jotain alkoholia".

Itselleni myös ajatus mökin vuokraamisesta olisi mukavampi kuin lapsi hoitoon => saunaan => öljyhierontaa => seksiä => nukkumaan. Mutta silloinkaan en haluaisi, että minulle aletaan kuvailla, kuinka paljussa ollaan alasti (miksi pariskunta uikkareissa sinne kahden kesken edes menisi?!) ja että sen jälkeen pannaan ja hiplaillaan.

Vierailija
10/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy sääliksi sua. Kysy vaimolta, miksi siitä on tullut estoinen. Sano että haluat parantaa suhdettanne, ja haluat jutella asioista niiden oikeilla nimillä. Painota, että haluaisit nimen omaan yhteistä aikaa, ja anna vaimon vaikka päättää mitä teette. Eiköhän se muullakin tavoilla aloitettu yhteinen aika voi johtaa seksiin, jos rentoudutte toistenne seurassa.

Vierailija
11/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 - näkökulman vaihdoksella yritetty piristää, mutta silti hyvin ilmeinen

Vierailija
12/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käy sääliksi sua. Kysy vaimolta, miksi siitä on tullut estoinen. Sano että haluat parantaa suhdettanne, ja haluat jutella asioista niiden oikeilla nimillä. Painota, että haluaisit nimen omaan yhteistä aikaa, ja anna vaimon vaikka päättää mitä teette. Eiköhän se muullakin tavoilla aloitettu yhteinen aika voi johtaa seksiin, jos rentoudutte toistenne seurassa.

Olen yrittänyt, mutta vastaus on aina että väsyttää tai televisiosta tulee joku sen ohjelma.

Töiden jälkeen ei tee muuta kuin makaa sohvalla, tuijottaa televisiota tai räplää tablettia/puhelinta, lapsen kanssakaan ei tee yhtään mitään.

Vierailija
13/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sun vaimosi ei tee iltaisin mitään, ei edes lapsen kanssa, se voi olla masentunut. Sinuna yrittäisin keskustella aiheesta. Tuollainen apaattisuus ei ole ihan normaalia, kannattaisi vähän utsia taustoja. Onko töissä kaikki ok? Teetkö sinä puolet kotitöistä, vai joutuuko vaimo töiden päälle puurtamaan ne yksin?

Kysy.

Ja kun seuraavan kerran haluat parisuhdekivaa vaimon kanssa, niin älä mene noin yksityiskohtaisuuksiin ehdotuksissasi, minustakin tuo "voidetta mitä voitais levittää toisiimme hieroa ja hyväillä alastomia liukkaita vartaloita käsin, toisiaan vasten" kuulostaa vähän henkiseltä masturboinnilta. Vähempikin riittää, ei ehdotusten tarvitse olla sanallista hekumointia. Riittää kun sanoo, että "viedäänkö lapsi yökylään ja vietetään yhdessä kiva ilta?"

Sinänsä iltasuunnitelma olisi minulle aivan ok. 

Vierailija
14/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikka olisitkin naimisissa niin ei naisia saa ahdistella, edes omaa vaimoa.

Vierailija
15/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkuuhan siinä, jos makaa paljussa alasti. Ainakin, jos siellä on vettä... 🤔

Vierailija
16/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi voinut sanoa että viedäänkö lapsi hoitoon ja mennään kahdestaan mökille/saunotaan kotona?

Vierailija
17/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki pitäisi vuokrata, vaatii ennakko suunnittelua.

Mulle on ihan sama vaikka hukkuisikin jos saa kuolla onnellisena.

Vierailija
18/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on jo toinen mies, sori nyt vaan. Käytti sopivasti tilanteen hyödyksi että voi ottaa sinuun lisää etäisyyttä.

Erolla tästäkin selviää. 👍🏼

Vierailija
19/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kokeile tehdä niin kuin mun ihana mieheni: saattaa ehdottaa milloin vain (esim. illalla, kun katotaan telkkua omassa sängyssä) hierontaa. Sitten hän ottaa öljyä, hieroo mua ja yleensä se johtaa rakasteluun. Mutta ei ole mitään velvoitetta, ei minulla eikä hänellä. Lakanoiden sotkeutuminen ei haittaa, pesukone pesee.

Vierailija
20/28 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos unohdetaan se että asia on ehkä huonosti ilmaistu niin onko tuollaisten asioiden ehdottelu oikeasti pervoa?

Olisiko mammoille ok tuollainen, jos sauna olisi lämmin, pesuhuoneessa vain kynttilöitä valoina, viiniä, siideriä,kaljaa tai ihan kylmää vissyä?

Jotenkin alkoi tuntumaan että taidan lähteä illalla baariin vetämään naamat ja huomenna lahteen rallia katsomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi