Montako kertaa olette käyneet abortissa tänä vuonna?
Minä olen käynyt kaksi kertaa ja voi olla, että kolmas vielä tulossa jossain kohtaa. Sattuuko muillekin aina vahinkoja? :D
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ehkäsyä käytät?
No noilla kerroilla en just mitään :D
Kannattaisko kasvaa aikuiseks ja opetella käyttää ehkäsyä?
YOLO!! Hassui sattumuxii teil onki ::D Mut hei elämää se vaa o. Sitä varteha täs veroiki maksetaa et sit ku sattuu vahinkoi ni saa hoidettu ne! :DX
Vierailija kirjoitti:
YOLO!! Hassui sattumuxii teil onki ::D Mut hei elämää se vaa o. Sitä varteha täs veroiki maksetaa et sit ku sattuu vahinkoi ni saa hoidettu ne!
"Sattumuxii" ...
Kerran teininä olen joutunut kyseiseen tilanteeseen.
Valitettavasti siellä oli kaltaisesi lortto. Kehuskeli kuinka kolmas kerta tänä vuonna =(
Olen 42-vuotias, yksi aikuinen lapsi on, eikä yhtään aborttia ole tarvinnut koskaan tehdä. Katsos ap, kun pitää siitä ehkäisystä hyvää huolta, niin ei tule "hupsuja" vahinkoja.
BTW, oma lapsenikin ymmärtää käyttää tuplaehkäisyä seurustelukumppaninsa kanssa, joten luulisi sinunkin. Onneksi voin olla huoleti siitä, ettei lapselleni tule "yllätysvauvaa"/vauvaa ainakaan hetkeen ja hyvä niin, koska vielä on tehtävä paljon töitä, jotta sen lapsenkin voisi elättää.
Abortti on joillekin näemmä vain mukavaa ajanvietettä
Kuinka monta aborttia voi ylipäätään tehdä, vai tuleeko niissä joskus joku raja vastaan, ettei enää saa?
Tänä vuonna ei ole tarvinnut tehdä yhtään aborttia. Ikää on jo yli neljäkymmentä, joten en enää tule niin helposti raskaaksi.
Nuorempana vahinkoja sattui, taisi olla jonakin vuonna jopa seitsemän aborttia.
Minä en ole käynyt ainakaan kertaakaan. En varmaan edes pystyisi
No noilla kerroilla en just mitään :D