Montako kertaa olette käyneet abortissa tänä vuonna?
Minä olen käynyt kaksi kertaa ja voi olla, että kolmas vielä tulossa jossain kohtaa. Sattuuko muillekin aina vahinkoja? :D
Kommentit (31)
Pyrin käymään joka kuukausi, ihan varmuuden vuoksi.
Kivat sulle. Itse en koskaan, ikää 39 ja ei kersoja.
En yhtään, mutta ensi vuonna saattaa olla ajankohtaista :)
En yhtään koko elämäni aikana. 3 toivottua ja suunniteltua lasta. N37
En kertaakaan. En vastusta aborttia mutta millaiselle ihmiselle käy näitä "vahinkoja" niin että miettii jo seuraavaa aborttikertaa vaikkei olisi vielä raskaanakaan? Ja naureskeleekin sille? Provo? Ei sillä, onhan näitä lorttoja joille ainut ehkäisykeino on abortti.
Valitettavasti kerran olen joutunut käymään kun luotettavaksi luulemani ehkäisy petti.
Oot vitun tyhmä ämmä "voi olla, että kolmas vielä tulossa jossain kohtaa" taidat olla iha lapsi vielä ku asia noin paljo huvittaa..
Vierailija kirjoitti:
Nautitko siitä vai?
No en mä siitä nyt varsinaisesti nauti, mut aina välillä sattuu vaan mokia xD Pitäis varmaan opetella olemaan huolellisempi, mut noin siinä sit aina vaan kuitenkin käy kun oon niin höpsö :D
Toivottavasti gynekin vähän vahingossa höpsöilisi ja tulisi kaapineeksi vähän krouvimmin, ihan vaikka koko kohdun pois. Ainahan noita mokia sattuu, hups XD :DDD Ettei vaan olisi jo sattunutkin, menikö edelliskerralla ylä- ja alapää kaavinnassa sekaisin? Säästyisi tulevat sukupolvet isoilta tukien maksuilta kun geenisi eivät tosiaankaan leviäisi jatkossakaan.
Kannattaisiko laittaa joku kierukka tai pidempiaikainen ehkäisy, jos näitä hupsuja sattumuksia tulee kovin usein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautitko siitä vai?
No en mä siitä nyt varsinaisesti nauti, mut aina välillä sattuu vaan mokia xD Pitäis varmaan opetella olemaan huolellisempi, mut noin siinä sit aina vaan kuitenkin käy kun oon niin höpsö :D
Öööö?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko laittaa joku kierukka tai pidempiaikainen ehkäisy, jos näitä hupsuja sattumuksia tulee kovin usein?
Ihan näin sivuhuomautuksena: siskoni on kierukkalapsi. Myös itse tulin viime vuonna raskaaksi kierukan kanssa.
- Ei AP.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikänen oot?
Olen 23v
Kiva että jonkun on noin helppo tulla raskaaksi, kun itselle ei edes sitä yhtä suoda..
Ei satu. Juoksen peniksellisiä henkilöitä pakoon.
huono 0/5