Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naimisissa oleva nainen, ja käytän sormusta vain silloin tällöin jos huvittaa. Mieheni ei koskaan.

Vierailija
30.09.2016 |

Tämä tuntuu olevan joillekin ihmetyksen aihe. Miksi näin? Eihän se sormus mitään merkkaa ja on usein vain tiellä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olle käytetty vuosiin sormuksia.

Vierailija
2/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteleekö sitä joku? En ole koskaan ajatellut, että joku voisi tehdä sormuksen pitämisestä tai pitämättä jättämisestä johtopäätöksiä. Meilläkin minä laitan sormuksen joskus jos muistan, puoliso ei pidä koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelit kertoa asiasta täällä jos asia ei merkitse mitään?

t: satunnainen käyttäjä itsekin

Vierailija
4/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän samanlailla, paitsi nyt raskauden jälkeen en ole kohta kahteen vuoteen ollenkaan pitänyt, kun ne on isot ja tippuu sormesta. Miehellä se tosin on aina sormessa. Kai muakin jotkut saattaa luulla joksikin toiseksi naiseksi. :-D

Vierailija
5/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vähän aikaa sitten ystäväni huudahti järkyttyneenä "sulla ei ole sormusta!" kun näimme töiden jälkeen. Kyllä se vaan tuntuu joillekin olevan iso juttu, mitä en kertakaikkiaan ymmärrä, että miksi. -ap

Vierailija
6/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään pidetä. Tai, laitan mä ne juhliin sormeeni. Liitto kestänyt jo 20v.

Vierailija
7/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se tuntuu merkkaavan, että joku kysyy jotain? Joku ongelmahan sulla on asian suhteen, kun ihan vaivauduit tekemään aloituksen.

Vierailija
8/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ilman sormusta tiedä olevansa naimisissa niin heikoissa kantimissa on liitto :O.

Vierailija
9/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies pitää sormusta, minä en. eikä kiinnosta hiukkaakaan mitä muut on mieltä.

Vierailija
10/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää sormusta koko ajan. Mulle ei sormusta edes hankittu, koska en sitä käyttäisi. Kukaan ei ole kahden vuoden aikana kiinnittänyt asiaan mitään huomiota.

Vierailija
11/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes ole sormuksia, vaikka olemme olleet naimisissa lähes 25 vuotta. Olemme molemmat vähän hajamielisiä ja varmaan hukkaisimme sormukset, jos sellaiset olisi hankittu.

Vierailija
12/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset korut on ahdistavia ja varsinkin sormukset. Inhottaa kun sormessa on jotain ylimääräistä...😒

Vierailija
13/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sormus merkitsee paljonkin, se on symboli sille että olemme mieheni kanssa luvanneet toisillemme rakastaa ja kunnioittaa, jakaa elämämme toistemme kanssa.

Minusta on "hienoa" pitää sormusta. Kannan sen ylpeydellä. Mutta noin muutenkin, voisin kuuluttaa koko maailmalle että rakastan miestäni ja haluan olla hänen kanssaan! En missään nimessä haluaisi "piilotella" avioliittoani.

Mutta tässä sen taas näkee; me ihmiset olemme niin erilaisia näissä asioissa.

Vierailija
14/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi töissä pitää, niin sit se sormus meinaa unohtua muulloinkin.

Miehellä on joka päivä ja koko ajan.

Vierailija
15/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme koskaan edes hankkineet sormuksia, ei kihla- eikä vihki-.

Vierailija
16/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt sormusta 10 vuoteen koska siitä ei ole hyötyä joskaan ei haittaakaan, pl yksi tapaus: töissä tuli firman kiinalaiselta offiisilta viisi nuorta naista käymään, joiden yhdeksi kouluttajaksi jouduin. Jumatsukka kun pimut teki itseään tykö ja tokaisinkin siitä ihmeissäni kiinalaiselle miespuoliselle kollegalleni päivän jälkeen. Hän sanoi sarkastisesti "olet naimissa mutta sinulta puuttuu se olennainen tunnusmerkki..." - joten seuraavana päivänä sormus sormeen ja kummasti viehkeiden kiinattarien käytös muuttui suorastaan asiallisen ynseäksi.

Mutta en vaan tykkää pitää ko esinettä ja sillä hyvä. Roikkuu turvassa takan pielustalla ketjussa, jossa on RUK-risti kaverina ja se saa riittää. Eipä ole isompaa tarvetta julistaa aviollista statustani mihinkään suuntaan.

Vierailija
17/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, naimisiin menon jälkeen meni vuosia, etten käyttänyt sormusta. Teen vapaa-ajallani useinkin asioita, joissa sormusta ei voi pitää, joten oli paljon helpompaa olla koko ajan ilman kuin yrittää aina muistaa poistaa sormus ja sitten yks kaks keksiä sille joku turvallinen paikka, mihin se ei kuitenkaan unohtuisi.

Olen töissä miesvaltaisella alalla. Ne, jotka tiesi mun menneen naimisiin, luulivat kai eron tulleen ja ne, jotka eivät tienneet, ajattelivat mun olevan vapaata riistaa. Jossain vaiheessa sitten kyllästyin työkavereiden flirttiin ja iskuyrityksiin ja palautin sormuksen sormeeni. Kunnes... viime keväänä sain vasempaan nimettömääni jonkin ihme ihottuman, jonka vuoksi pidin taas taukoa sormuksen pitämisestä. Eipä mennyt kauan, kun taas oltiin iskuyritysten kohteena, jopa ihan keskellä kirkasta päivää. Eräskin ulkomaalainen ihan suuttui torjuttuani nämä tökeröt päiväkahviehdotukset, kun "eihän sulla ainakaan sormusta ole". Rasittavaa. 

Vierailija
18/18 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni mies ei pidä sormusta? aika moni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän