Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs nainen kertoi yrittäneensä iskeä miestäni baarissa. En tajunnut pointtia. ov

Vierailija
30.09.2016 |

Olin työkavereitten kanssa baarissa viikonloppuna. Ystävän ystävä (tiedän nimeltä mutta en muuta) tuli avautumaan, kuinka oli yrittänyt iskeä minun miestäni baarissa joskus pari kuukautta sitten. Oli kuulemma vähän ihastunutkin mieheeni. Kertoi ettei mieheni ollut lämmennyt hänelle.
Voisiko joku ystävällisesti suomentaa mikä tässä oli pointti? Itse en nimittäin ymmärtänyt yhtään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on ajatellut, että kun samassa porukassa pyöritään niin tulee kertomaan sinulle oman versionsa asioiden kulusta ennen kuin vaikka miehesi jossain illanvietossa huikkaisee, että hei, tuohan on se nainen joka yritti iskeä mua baarissa sillon yhden kerran... Saattaisi meinaan olla hitusen noloa naiselle, jos asia tulisi esille vasta silloin, eikä sinunkasn reaktiotasi voisi tietää etukäteen, jos olettaisitkin naisen tienneen miehesi olevan varattu. Vähän sekavasti selitetty joo, mutta jonkunlaista egodefenssiä epäilen olevan ilmassa, nainen siis yritti pelastaa kasvonsa sinun + mahd. tuttavapiirin silmissä.

Vierailija
22/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi koska pelkäsi että juttu alkaa vääristymään, halusi tuoda jo etukäteen julki ettei ole varattuja vaaniva lortto. Että kuulet siltä sun ystävältä tai joltain muulta joka ehkä näki tilanteen, jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on ajatellut, että kun samassa porukassa pyöritään niin tulee kertomaan sinulle oman versionsa asioiden kulusta ennen kuin vaikka miehesi jossain illanvietossa huikkaisee, että hei, tuohan on se nainen joka yritti iskeä mua baarissa sillon yhden kerran... Saattaisi meinaan olla hitusen noloa naiselle, jos asia tulisi esille vasta silloin, eikä sinunkasn reaktiotasi voisi tietää etukäteen, jos olettaisitkin naisen tienneen miehesi olevan varattu. Vähän sekavasti selitetty joo, mutta jonkunlaista egodefenssiä epäilen olevan ilmassa, nainen siis yritti pelastaa kasvonsa sinun + mahd. tuttavapiirin silmissä.

Okei, no tämän ajatuksen ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi