Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tuotteessa (ulkomailta tilatussa) oli suurin hintaero vs suomessa ostettuun?

Vierailija
30.09.2016 |

Missä tuotteessa oli hurjin hintaero ja mistäpäin tilasitte?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin parilla kympillä ebaysta otsalampun jota vastaavasta joku valostore.fi nyhtää monta sataa.

Niinhän sinä luulet. Kyllähän niissä valostoren hinnoissa on hyvä kate, mutta eivät olekaan niitä ebayn parinkympin lamppuja.

Saattaa olla parempiakin. Kauppias ostaa aina halvinta mahdollista, suurten voittojen toivossa. Kun edullisesti saa, voi itselle ostaa vähän parempaa 

Vierailija
22/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistomammat tilaa Kiinasta ym., että säästävät muutaman euron. Repivät säästönsä toisten selkänahasta. Seuraavassa elämässä ovatkin itse siellä kuumassa tehtaassa aamusta iltaan riistopalkalla. Karma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riistomammat tilaa Kiinasta ym., että säästävät muutaman euron. Repivät säästönsä toisten selkänahasta. Seuraavassa elämässä ovatkin itse siellä kuumassa tehtaassa aamusta iltaan riistopalkalla. Karma!

Samassa tehtaassa ne on valmistettu vaikka ne myytäisiinkin suomalaisessa myymälässä. 

Vierailija
24/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne TÄSMÄLLEEN SAMAT tuotteet on suomesta ostettuna parempi homma?

Vierailija
25/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä liian korkeat voitot on rikollisten puuhaa ihan selkeesti. Suomalaisten ostokyky on laskenut eikä nykyinen hintataso ole terveellä pohjalla. Kannattais kauppiattenkin laskea niitä riistohintoja niin ihmisillä olisi taas varaa. 

Vierailija
26/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä liian korkeat voitot on rikollisten puuhaa ihan selkeesti. Suomalaisten ostokyky on laskenut eikä nykyinen hintataso ole terveellä pohjalla. Kannattais kauppiattenkin laskea niitä riistohintoja niin ihmisillä olisi taas varaa. 

No jos melkein neljännes hinnasta on ALV:ia niin eihän se kauppiaan vika ole.

Vierailija
27/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin riistomamma on se joka  myy Suomessa saa kiinan rihkamaa ja lisää hintaan satoja prosentteja ilmaa.

Sitten ihmettelee kun kauppa ei oikein käy.

Ja se joka ylihinnoitellun rimpulan kärvistellen osti uskottelee itselleen että sen on pakko olla parempi kuin muiden koska se maksoi niin vitusti.

Vierailija
28/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos melkein neljännes hinnasta on ALV:ia niin eihän se kauppiaan vika ole.

Ei, mutta ei se selitä 30 kertaiset hinnat sekään. 

Vierailija
29/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin riistomamma on se joka  myy Suomessa saa kiinan rihkamaa ja lisää hintaan satoja prosentteja ilmaa.

Ja se joka ylihinnoitellun rimpulan kärvistellen osti uskottelee itselleen että sen on pakko olla parempi kuin muiden koska se maksoi niin vitusti.

Totta! Lapsia saattaa sillä riistokauppiaallakin olla:) 

Vierailija
30/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- iPhone5 silikonisia kuoria 1e/kpl

- pattereilla toimiva kasvoharja (sisältää 5 eri harjaspäätä) 2e

- muovisia keittiövälineitä (kestävät konepesun) 1e/kpl

- mustapäärautapakkaus 1e

- nappikuulokkeet 2e

Wish-verkkokauppa. Kaikki tuotteet moitteettomassa kunnossa ja postituskulut jokaiselle tuotteelle 1e. 

Vierailija
31/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä mitä ne suomikauppiaitten hinnat on. Me tilataan h a l a v a l l a! Samoista paikoista kun se kauppiaskin ne ostaa. Ollaan siis samanhenkisiä:)

Vierailija
32/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rattaita ja turvaistuimia tilatessa esim saksasta (ilm saksalaisia merkkejä, cybex, teutonia, gesslein, maxi cosi) säästöä voi tulla useampi satanen per tuote

Saksasta tilasin cybex turvaistuimen ja säästöä tuli 200€.

Vierailija
33/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä katselin cybexin 9-18kg istuinta, 129 vs vajaa 300e..

Vierailija
34/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärjy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ugeja, timberlandejä, caterpillar yms kenkiä noin 1/5 hintaan. Eka kokeillaan kaupassa sit tilataan

Mistäs näitä tilasit? Ihan viralliselta sivultako?

Olisin kiinnostunut...

mm.direct, ebay.uk. 

lenkkarit ja urheiluvaatteet sportsdirect.com 

eBaysta tilatessa epäilisin vahvasti tuotteiden aitoutta... En kyllä ole täysin perillä kyseisen sivuston toimitaperiaatteista enkä ole koskaan täältä mitään ostanut. Myyvätkö esim. valmistajat suoraan näitä vai kuinka? Tällöin ei olisi epäilystä aitoudesta mutta tuskin kukaan myy eBayssä tuotteita halvemmalla kuin omilla sivuillaan?

Vierailija
35/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilasin sportsdirectista Niken treenicapreja, ne olivat n. 25 euroa, normihintaisena Suomessa paljon enemmän. Mutta kyllä tarjouksessa Suomesta merkkitreenicapreja tai pitkiä trikoita voi löytää 25 eurolla, 3+1 -päivillä ainakin muistan tällaisia tarjouksia.

Vierailija
36/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärjy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ugeja, timberlandejä, caterpillar yms kenkiä noin 1/5 hintaan. Eka kokeillaan kaupassa sit tilataan

Olisin kiinnostunut...

mm.direct, ebay.uk. 

eBaysta tilatessa epäilisin vahvasti tuotteiden aitoutta... En kyllä ole täysin perillä kyseisen sivuston toimitaperiaatteista enkä ole koskaan täältä mitään ostanut. Myyvätkö esim. valmistajat suoraan näitä vai kuinka? Tällöin ei olisi epäilystä aitoudesta mutta tuskin kukaan myy eBayssä tuotteita halvemmalla kuin omilla sivuillaan?

Aitoja ovat olleet. Olen jopa välillä epäillyt suomalaisten myymiä tuotteita, että myykö ne kakkoslaatua? 

Vierailija
37/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Lapsia saattaa sillä riistokauppiaallakin olla:) 

No just, lasten takiahan räikeä ylihinnoittelu on järkevää.

Vierailija
38/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärjy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kiinnostunut...

mm.direct, ebay.uk. 

Aitoja ovat olleet. Olen jopa välillä epäillyt suomalaisten myymiä tuotteita, että myykö ne kakkoslaatua? 

Hyvänä esimerkkinä caterpillarit. Täällä  ne on pahvimaisia. Uk:sta saa niitä oikeita. 

Feikkejäkö ne täällä myy???? 

Vierailija
39/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urban decayn luomiväripaletti (Naked 3) Suomessa 50€ Ebay 18€ ja postikulut oli vitosen.

Feikki.

Älä käytä niitä, feikkimeikit on oikeasti vaarallisia, ja ilmoita myyjä ebaylle.

Vierailija
40/57 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustuotteet ainakin ja varmasti monet muutkin asiat, ei onneksi ole rahasta puute että pitäisi ulkomailta tilata säästön vuoksi. Tosin suuremmissa ostoksissa oon tehnyt poikkeuksen ja tilannut ulkomailta, kun hintaero oli jo yli 100e. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi