Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kertoo haluavansa olla kanssani,

Vierailija
29.09.2016 |

mutta käytöksensä ei vakuuta minua. Parit treffit mennyt pieleen, joskus viestejä harvakseltaan ja lisäksi on liian kiinnostunut seksieläämstäni aiemman kumppanini kanssa.Kun emme näe muutamaan päivään, kyselee, olenko ollut jonkun muun kanssa. Herättää ristiriitaisia tunteita.

Onkohan aika vetää peli poikki? Uusi suhde siis kyseessä,6viikkoa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta käytöksensä ei vakuuta minua. Parit treffit mennyt pieleen, joskus viestejä harvakseltaan ja lisäksi on liian kiinnostunut seksieläämstäni aiemman kumppanini kanssa.Kun emme näe muutamaan päivään, kyselee, olenko ollut jonkun muun kanssa. Herättää ristiriitaisia tunteita.

Run beibe run

Vierailija
2/3 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan täältähän löytyy konsultaatiovastaus siihen, pitääkö sun lopettaa suhde vai ei. Voi huoh :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla treffit on menneet pieleen? Miksei tämä tyyppi luota suhun ja kyselee noin outoja?