Luullaanko teitä joskus isänne vaimoksi tms?
Tuli mieleen, kun kävin pitkästä aikaa isäni kanssa katsomassa remonttitarvikkeita minun ja mieheni uuteen kotiin (isä tietää niistä ammattinsa puolesta todella paljon). Mä olen 25-vuotias ja isäni viisikymppinen, mielestäni näytetään molemmat ihan ikäisiltämme. Nuori miesmyyjä sitten esitteli isälleni jotain maalien teloja ja sitten vielä osoitti minulle kommentin "mutta pitäähän kysyä myös vaimon mielipidettä". Siihen totesin, että hän on isäni, kiitos vain :D Myyjä oli kyllä vähän nolona.
Tätä on käynyt yllättävän usein, vähän vaivaannuttavaa kyllä mutta osaan jo nauraa asialle. Teininä kyllä hävetti melkoisesti, kun asioita tultiin just kaupassa markkinoimaan "pariskunnalle". :D
Mites teillä, oletetaanko teidän perhesuhteita koskaan väärin?
Kommentit (32)
Mustakin tuntuu, että mua ja mun veljeä on luultu pariskunnaksi, jos ollaan oltu samaan aikaan baarissa viihteellä. Meillä on 3 vuotta ikäeroa.
Mieheni on minua yli 10 vuotta (mutta alle 20 vuotta) vanhempi, ja isäni taas oli nelikymppinen kun synnyin. Olen 26-vuotias, ja omaa miestäni luullaan isäkseni ja isääni miehekseni😂
Itseasiassa ymmärrän kyllä kahdesta syystä, joista ensimmäinen on se etten näytä ollenkaan isältäni (olen "sekarotuinen"), ja toinen on se, että jostain kumman syystä mieheni näyttää isääni vanhemmalta.
Ei ole koskaan kukaan luullut minua äidikseni.
kerran käveltiin markkinoilla appiukon kanssa rinnakkain, mies käveli esikoisen kanssa/takia vähän kauempana perässä. olin raskaana silloin, melko viimeisilläni. sitten eräs appiukon tuttava käveli vastaan ja katto ensin appea, mun mahaa, ja sit änkytti että no, onneks olkoon teille :D se siis kelas mielessään nopeasti, että miten ihmeessä appiukkoni on eronnut pitkäaikaisesta vaimostaan ja nyt sillä on jo uus joka on jo raskaana :D korjasimme toki asian!
Vierailija kirjoitti:
kerran käveltiin markkinoilla appiukon kanssa rinnakkain, mies käveli esikoisen kanssa/takia vähän kauempana perässä. olin raskaana silloin, melko viimeisilläni. sitten eräs appiukon tuttava käveli vastaan ja katto ensin appea, mun mahaa, ja sit änkytti että no, onneks olkoon teille :D se siis kelas mielessään nopeasti, että miten ihmeessä appiukkoni on eronnut pitkäaikaisesta vaimostaan ja nyt sillä on jo uus joka on jo raskaana :D korjasimme toki asian!
😂😂 ei hemmetti!
Muutaman kerran mua on luultu poikaystävän tyttäreksi :) Isän kanssa en ole lapsuuden jälkeen käynyt missään..
Vierailija kirjoitti:
Minua taas luullaan mieheni tyttäreksi vaikka meillä on ikäeroa vain 11 vuotta :D
Minuakin on luultu ja ikäeroa vain 1 vuosi!!!
Mua luullaan joskus siskoni äidiksi. Ei nyt mikään kummoinen moka, koska ikäeroa on 16 vuotta. Viimeisin sattuma oli elokuussa, kun terassilta hyvin juoneessa tilassa poistumassa ollut n. 5-kymppinen mies tokaisi, jotta kyllä on kaunis äiti ja vielä kauniimpi tytär. Sisko on 18v, minä 34v. Olisi pitänyt tarjota tolle miehelle isoisän paikkaa.
Juuri pari viikkoa sitten olin liikkeellä parikymppisen poikani kanssa ja häntä luultiin veljekseni :) Olenkin ollut suu korvissa siitä lähtien :))))
YH:na sain poikani 22-vuotiaana ja 72-vuotias pappani oli meitä kuskaamassa neuvolassa mukana. Punastelun ja änkytyksen jälkeen, neuvolan täti sai vihdoin kysyttyä, että onko tämä nyt se lapsen isä. Oli aika helpottunut ilme tätykällä sen jälkeen, kun totesin tämän huopahattuisen herrasmiehen olevan isoisäni...
Joo, selvästi monesti myyjät yms. ovat monesti vähän epätietoisia asiasta. :D Isäni haluaa minut usein esim. makutuomariksi vaateostoksille, kun ei omasta mielestään osaa ostaa itselleen hyviä vaatteita.
Olen oppinut sanomaan, että isälle olisi farkut hakusessa tms. Minä olen ulkoisesti melkein kopio äidistäni eikä ulkonäön perusteella minua koskaan yhdistetä isäni tyttäreksi. Oletan meidän molempien näyttävän suunnilleen ikäisiltämme.
Ei ole, meillä on isän kanssa melkein 50 vuotta ikäeroa.
Mä olen kyllä kesätöissä päiväkodissa iloisesti puhutellut yhtä isää paapaksi...