Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, olisitko suhteessa kahden miehen kanssa, jos se olisi mahdollista?

Vierailija
29.09.2016 |

Mun unelma nimittäin olisi olla kahden miehen kanssa. Siis "pari"suhteessa ja asua yhdessä. Niin, että miehet olisivat uskollisia minulle ja minä heille. Miehillä ei olisi keskenään suhdetta, mutta en panisi pahitteeksi jos joskus sängyssä olisivat hieman keskenäänkin, jos harrastaisimme ylipäätään kimppaa. En haluaisi mitenkään alistaa tms. tällä kuviolla, vaan ihan tasavertaisesti olla. Tää olisi vain jotenkin ihanaa. Todennäköisesti ihan oikeassa elämässä tämä ei minun kohdallani toimisi ollenkaan, kaipaan pientä mustasukkaisuutta ja omistushalua mieheltä minua kohtaan kai lopulta. Mutta olisi kiva kokeilla...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko näin, että ihan kiva ajatuksena. Todellisuudessa yhdessäkin miehessä on kestämistä.

Vierailija
42/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulle kahdenvälisessäkin suhteessa on tarpeeksi sosiaalisia haasteita. Mutta mikäpä tuossa, jos kaikille osapuolille sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin miehen, joka seurustelisi lisäkseni toisen naisen kanssa. Olen itse vähän sellainen, että kyllästyn nopeasti, joten uskoisin tällaisen ratkaisun olevan hyvä minulle. 

Tarvitsen myös aika paljon "omaa aikaa". Aikaa ilman miestä, tai oikeastaan ketään. Tämä on usein miesten vaikea käsittää ja varsinkin hyväksyä.

Jotenkin myös ajatus siitä, että joku toinenkin nauttii miehestäni kiihottaa aivan älyttömästi.

Sen naisen kanssa haluaisin ehdottomasti olla myös rakkaussuhteessa, kuitenkin ilman seksiä. Tai ehkä joskus jotain enemmän..en tiedä. Haaveilla saa :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän