Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, olisitko suhteessa kahden miehen kanssa, jos se olisi mahdollista?

Vierailija
29.09.2016 |

Mun unelma nimittäin olisi olla kahden miehen kanssa. Siis "pari"suhteessa ja asua yhdessä. Niin, että miehet olisivat uskollisia minulle ja minä heille. Miehillä ei olisi keskenään suhdetta, mutta en panisi pahitteeksi jos joskus sängyssä olisivat hieman keskenäänkin, jos harrastaisimme ylipäätään kimppaa. En haluaisi mitenkään alistaa tms. tällä kuviolla, vaan ihan tasavertaisesti olla. Tää olisi vain jotenkin ihanaa. Todennäköisesti ihan oikeassa elämässä tämä ei minun kohdallani toimisi ollenkaan, kaipaan pientä mustasukkaisuutta ja omistushalua mieheltä minua kohtaan kai lopulta. Mutta olisi kiva kokeilla...

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Rakastan kahta miestä joista molemmat on ihania sielunkumppaneitani. Toinen on paras ystäväni ja toista kohtaan tunnen älytöntä intohimoa. Nuo kun saisi yhdistettyä

Vierailija
22/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Voivat nukkua vuoro öin mun kanssa. En halua että touhuvat keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nytkin mahdollista kaikille, jotka sitä haluavat. Polyamorisia miehiä löytyy yllättävän paljonkin jos osaa etsiä, mutta osalla olisi varmasti myös sitten muita naisia tai ainakin haaveita niistä. Mites tähän suhtautuisit? Toinen vaihtoehto on olla kahden "reppanamiehen" kanssa, mutta he eivät välttämättä ole polyamorisia kovin aatteellisista syistä vaan esim. siksi että eivät jostain syystä saa naista kokonaan itselleen ja ovat näin ollen valmiita "jakamaan" naisen tavallaan pakon edessä... Mutta tällaisia miehiä ei yleensä halua edes sitä ensimmäistä, ja taas niitä joita kelpuuttaisi useamman, ei välttämättä kiinnosta vain yksi nainen kun on mahkuja useampiinkin! On se vaikeaa :D

Kyllä polyamorisia miehiä löytyy, mutta valtaosa näistä haluaa nimenomaan useamman naisen tai ei tyydy vain kolmen ihmisen suhteeseen vaan ottavat vielä rinnalle väliaikaisia satunnaisia tyttöystäviä. Minä taas en halua olla suhteessa toisen naisen kanssa ja polyamorisessa suhteessa haluaisin nimenomaan kaikkien olevan rakkaus- JA seksisuhteessa toistensa kanssa, joten tuo toinen nainen ei vaan mulle toimisi. Myöskään ulkopuoliset suhteet tuohon kolmen kimppaan ei olisi mulle toimiva juttu.

Mieluummin siis jätän polyamoristen suhteiden tavoittelun ja tyydyn yhteen mieheen. Silti välillä on ihana haaveilla polyamorisesta suhteesta kahden miehen kanssa...

Vierailija
24/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koulutoveri joka oli ihan kympin oppilas ja pääsi kertalaakista haluamaansa yliopistoon, mutta ajautui tällaileen asumismuotoon, paitsi että miehiä oli useampia ja nekin vaihtuivat usein eivätkä miehet todellakaan olleet uskollisen sorttisia. Viimeisen kerran kun kävin siellä, ennen niin siistin ystävättäreni opiskelija-asunto oli muuttunut joksikin huumeluolaksi, jossa hän ilmeisesti harrasti seksiä kämpillään notkuvien miesten kanssa huumeita vastaan.

Tyttö oli ottanut miehen asumaan luokseen ja pian toisenkin.

Erikoisinta oli että, kaikista tuntemistani hänen olisin viimeksi kuvitellut päätyvän tuollaiseen, itseänikin olisin veikannut ennen häntä. Hän on kuollut jo ajat sitten joku niistä poikaystävistä kai sai mustasukkaisuuskohtauksen, tönäisi ja hän kaatui pää pöydän kulmaan, ei ollut edes tappo, vaan kuolemantuottamus. Mies sai nelisen vuotta, joista istui puolet.

Maailmanhistoriassa ei ole ollut montaa kulttuuria, jossa naisen moniavioisuus olisi ollut mahdollista. Ehkä meidän psyyke ei ole kehittynyt edes sitä kestään.

Jossain Himajalan rinteillä elää köyhissä oloissa kansa, jossa on tapana että veljekset ottavat yhteisen vaimon.

Tässäkin on siis ideana geneettinen jatkuvuus veljesten lapset jakavat suuren osan samoista geeneistä.

Vierailija
25/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan 3 miestä olisi sellainen, jossa voisi tuntea olevansa kaikin tavoin tyydytetty, U know what I mean. Uskon, että jos tuollainen olsi mahdollista, nukkuisimme samassa vuoteessa kaikki ja myös kaikki olisivat toistensa kanssa yhtä aikaa.

Vierailija
26/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiehtoo ajatus polyamorisesta suhteesta. Ja nimenomaan tahtoisin, että kaikki kolme ovat rakkaussuhteessa keskenään. Ulkopuolisten kanssa ei sitten oltaisi.

Sinä ja toinen nainen + mies?

Vierailija
27/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään seksisuhteessa yhden ystävämieheni kanssa. Seksi oli järjettömän hyvää ja sitä oli paljon. Lisäksi oli hellyyttä, välittämistä ja intohimoa. Laitettiin ruokaa yhdessä, juotiin viiniä ja loikoiltiin alasti - siis juuri sellainen täydellinen suhde viikonloppujen viettämiseen. Itse olin tuon seksisuhteen/ystävyyssuhteen aikana sinkku ja hän polysuhteessa. Mietin monesti, että olisiko musta siihen, että alkaisin myös seurustella hänen kanssaan, mutta en alkanut. Suhde pysyi koko ajan virallisesti ystävyyssuhteena. Noin vuosi tämän ystävyys-/seksisuhteen alkamisen jälkeen löysin nykyisen mieheni ja seksi jäi pois tämän minun ja polykaverini suhteesta. 

Jos voisin, niin ottaisin esimerkiksi tämän aiemman seksisuhteen nykyisen parisuhteeni rinnalle. Tiedän etten voi, koska mieheni ei ole lainkaan polyhenkinen. Itsekpärjään oikein hyvin monogamisessa suhteessa, mutta en ole sielultani monogamisti, ja olen tiennyt sen jo pitkän aikaa. Eli vastaus: olisin suhteessa kahden miehen kanssa, jos se olisi mahdollista. En vaan halua sitä niin paljoa, että olisin valmis luopumaan nykyisestä kumppanistani. (Soisin kyllä siis hänellekin toisen naisystävän/seksisuhteen, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.)

Vierailija
28/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole niin sosiaalinen, että jaksaisin kahden kanssa seurustella. Ja pitäisi olla jotkut "seksivuorot", kolmas henkilö sängyssä on vain tiellä. Enkä jaksaisi enää kouluttaa uudestaan ketään sillä saralla, kun on jo yksi joka on ihan täydellinen. Ja asumiskulutkin kasvaisi, vai nukkuisiko se toinen mies makkarin lattialla?

Vierailija
29/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä ja minä olisi polyamorinen unelmani. Minä asuisin yksin ja he keskenään. Eli miehet bissejä varmaankin. Tarvitsen kaksi, yksi ei riitä. He olisivat eri tyyppisiä, toinen rämäpää ja toinen filosofi. Rakastaisimme kaikki toisiamme. Mikään ei olisi parempaa, kuin rankan viikon jälkeen kömpiä kahteen isoon kainaloon nukkumaan ja harrastaa aamulla villiä seksiä.

Vierailija
30/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta juttua. Hyi vittu.

Vierailija
31/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä fantasioin, että mulla olis kolme miestä. Kaikki asuttais samassa talossa, mutta jokaisella olis myös oma tila, jossa olla rauhassa. Voisin olla vuorotellen miesten kanssa, ja myös neljän kimppaa harrastettais, mutta miehet eivät keskenään olis missään suhteessa, eivätkä harrastais seksiä keskenään, kaikki olis vaan mua varten ;D. Mutta joo, en mä tuota ihan oikeasti haluaisi toteuttaa...kai.

Ja 18 yläpeukkua.

Mitäs ootte mieltä jos mies haluaisi talon kolmella naisella joita voisi käydä nyskyttämässä yksi kerrallaan tai kimpassa? Ja naiset nimenomaan eivät saisi olla suhteessa (edes kontaktissa?) toistensa kanssa. Antaisitteko 18 yläpeukkua?

Vierailija
32/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaipaan pientä mustasukkaisuutta ja omistushalua mieheltä minua kohtaan kai lopulta. Mutta olisi kiva kokeilla...

Villi veikkaus. Haluat myös että mies tekee aloitteen suhteen alkamiseksi.

Et pystyisi itse tekemään aloitetta koska kaipaat jo heti alkuun sitä fiilistä että sinä olet palkinto miehelle.

T. Mies

Miksi sinä et haluaisi palkintoa?

En suhtaudu naiseen kuten pokaaliin. Sääli jos itse naisena alennat itsesi tavaran tasolle joka voitetaan vain kilpailulla.

Vierailija
33/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta juttua. Hyi vittu.

Toisaalta, jos muutkin parisuhdekuviot kuin perinteinen (sarja)monogamia olisivat sosiokulttuurisesti hyväksyttyjä, voisivat esimerkiksi pettämisten aiheuttamat draamat vähetä radikaalisti. Ihmisen biologiseen yksiavioisuuteen en usko, variaatiota lienee enemmän jo tämänkin ketjun perusteella.

Vierailija
34/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä mulle ei riittänyt yksi poikkis ja en mitenkään edes kuvitellut alkani vuosikausiin seurustelu suhteeseen.

Olin seksisuhteessa yhtä aikaa noin viiden vähän vanhemman jo ajokortti-ikäisen pojan kanssa, jotka kaikki olivat kavereita keskenään.

Seksi oli hyvää ja sitä riitti, usein kuin toinen väsyi niin toinen jatkoi. Olin kahden kanssa samaankin aikaan sängyssä, mutta mitään anaalia ei kyllä edes mietitty.

Olishan tuossa nyt vuosikymmeniä myöhemmin hieman hyväksikäytön makua, ainakin niiltä vuosilta, jotka olin alle 16 vuotias. Kivaa se kuitenkin oli, ei siihen aikaan maaseudella ollut nuorelle tytölle mitään tekemistä jos ei kiinnostanut seurakuntanuoret tai hiihtäminen.

Vierailija
35/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaisi tuollaista, yksi mies riittää mainiosti.

Vierailija
36/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni näyttää peukuista päätellen tällaista haluvan. Näin miehenä sanon, että vaimolleni en sallisi toista miestä kuin sänkykaveriksi, joko niin että olisin itse mukana tai niin että vaimoni kävisi toisella paikkakunnalla vähän juhlimassa ja pokaisi yhdenyönpanon. Olen vaimollekin tästä sanonut, että ajatus kiihottaa minua ja annan hänelle luvan jos hän haluaa.

Vierailija
37/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mielelläni kahdestaan suhteessa mieheni kanssa, mutta koska häntä ei enää seksi ihan hirveästi kiinnosta, voisin käydä pari kertaa viikossa sekstaamassa yhden simpsakan kirvesmiehen kanssa. Hänessä ei kiinnosta muu kuin fyysinen puoli.

Vierailija
38/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pysty kuvittelemaan tuollaista elämää, enkä myöskään niin päin, että olisin toinen kahdesta vaimosta. Ei, en haluaisi. Minkään sortin polyamoria ei ole minun lajini.

Vierailija
39/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Ällöttää ajatuskin. Haluan vain yhden naisen.

T. Nainen

Vierailija
40/43 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, jos se olis käytännössä ja kaikkien osapuolten tunteet huomioiden mahdollista, ottaisin kaksi miestä suhteeseen. Ne romanttisessa mielessä kiinnostavat älykkömiehet tuppaavat käytännössä olemaan niin pienitarpeisia, että tarvitsisin varmaan neljä ollakseni täysin tyydytetty. Toki tajuan, että olis vaikea löytää miehiä, jotka suostuisivat tällaiseen, mutta haaveillahan saa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi