Kiss Bang Love Suomi OFFICIAL
Telkku auki ja neloselle. Luvassa takuuvarmaa myötähäpeää.
"UUSI SARJA ALKAA! Kiss Bang Love Suomen ensimmäisessä jaksossa ensisuudelman vaikutusta rakastumiseen testaa pitkä, komea ja urheilullinen 27-vuotias espoolaismies. Niko on entinen aktiiviurheiija, joka nykyisin hieroo työkseen. Nikolle on tärkeää, että nainen jakaa hänen kanssaan samanlaisen huumorintajun. Kuka siis nauraa tämän komean sinkkumiehen jutuille ja kuka naisista fanittaa oikeaa jääkiekkojoukkuetta? Ja voiko ensisuudelma paljastaa onko suhteella tulevaisuutta? "
Kommentit (367)
Mikä oli tuon Saran osuus tässä ohjelmassa? :D olis voitu mennä ihan ilman juontajaa
No kyllä tätä ohjelmaa näköjään 8 jaksoa on tulossa, uteliaana katsoin etukäteen tv-ohjelmista että ensi viikolla pussailee joku 38 vuotias mies ja kolmannessa jaksossa vasta nainen ja 10 miestä. Uskaltautuuko/otetaanko tähän homo/lesboja.. ?
Seuraavassa jaksossa on ihana jyystärikarju.
Huorintekoa riettaimmillaan. Sukupuolitaudit testattu?
Kaikenlaista sontaa telkkarista tuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ohjelma kertoo kaiken suomalaisen naisen moraalista. Pussaillaan ja kähmitään ketä tahansa vastaantulevaa miestä, jos ei parempaakaan tekemistä ole.
Naiset pussasivat vain yhtä miestä ja näistäkin naisista vain yhdellä taisi käydä kädet miehen pepulle.
Mies pussasi kymmentä naista ja kähmi jokaista täysin häpeämättä.
-> Naisten moraalissa vikaa??
Hieman tuollaista kaljuuntuvampaa sorttia oli kaveri?
mitähän nuo naiset tuumaa seuraavassa jaksosta tuosta miehestä... :D
Siinä saa mies ja viimeinen nainen oivan kokoelman sukupuolitauteja. Mitä jos joku on saanut sukupuolitestin ja ohjelmankuvauksen välissä sukupuolitaudin? Eihän nuo voi mitenkään varmistaa mitä osallistujat on testien ja kuvausten välillä tehneet.. Oksettaa ajatellakkin että nuolisi miehen suusta 9 naisen kuolat ja ties mitkä pöpöt.
Ps. Onkohan ohjelmaan ollut mitään "suurajaa" vai onko mukaan otettu mädäntyneen purukaluston omaavia henkilöitä?
Löytyykö mistään kuvaa ensi jakson miehestä? :D En nimittäin ehtinyt katsoa jaksoa eikä ruutu.fi toimi mun koneella vaikka mulla ei edes ole mitään mainoksenesto-ohjelmia...
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö mistään kuvaa ensi jakson miehestä? :D En nimittäin ehtinyt katsoa jaksoa eikä ruutu.fi toimi mun koneella vaikka mulla ei edes ole mitään mainoksenesto-ohjelmia...
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/kiss-bang-love-suomi/2118082-kiss-bang-l…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.nelonen.fi/ohjelmat/kiss-bang-love-suomi/2118082-kiss-bang-l…
Apua... (mutta kiitos siis kuvasta!)
Mistä näitä juontajia löytyy? Lidlin kassalta? Sara Hörppi?
hyi! katoin vain pienen hetken loppupäästä ja tuli jo ällöttävä olo. Miten ihmiset suostuu tollaiseen hyväksikäyttöön? Eikö ole mitään itsekunnioitusta?
Vierailija kirjoitti:
Siellähän oli tämä Axl Smithille "kivoja kuvia " lähettänyt tyttö, joka oli myös hottiksissa. Hänen imuttelu kohtausta ei kyllä näytetty. 😁 Kaikkiin ohjelmiinko se on hakenut...
Eikä! Oliko se joku Kristen? Katsoin, että voiko kyseessä olla sama henkilö, mutta en ollut täysin varma, kun näytettiin kauempaa. Mutta se se oli, aivan uskomaton tyrkky!
Vierailija kirjoitti:
Se kengätön kassa oli jotenki tosi outo esitellessään itseään ja muutenkin...
No ehkä sillä oli vähän epämukava olo siinä horomeikissä! 😂
Vierailija kirjoitti:
Nää kaverimiehet kommentoi tuota naista joka kouri pepusta, että joku moka käyny tuossa. Siis siinä juuri ennen kuin avasivat silmät ja saivat nähdä toisensa. Tuli olo että oliko nainen kavereiden mielestä liian ruma vai mitä?
Itse ymmärsin, että kommentti oli tarkotettu siihen, kun nainen totesi, että tuoksut hyvälle.Se kommentti oli siis heittetty ikään kuin Nikon kustannuksella. Naureskelivat sille, että Niko ei yleensä tuoksu hyvälle tms.
Sillä luurit päässä olevalla avustajalla, joka talutti naisia lavalle ja pois, oli loistavia kommentteja. Veikö kissa kielen, jne. ;P
Ällöttävä tuo seuraavan jakson ukonkuvatus