Kiss Bang Love Suomi OFFICIAL
Telkku auki ja neloselle. Luvassa takuuvarmaa myötähäpeää.
"UUSI SARJA ALKAA! Kiss Bang Love Suomen ensimmäisessä jaksossa ensisuudelman vaikutusta rakastumiseen testaa pitkä, komea ja urheilullinen 27-vuotias espoolaismies. Niko on entinen aktiiviurheiija, joka nykyisin hieroo työkseen. Nikolle on tärkeää, että nainen jakaa hänen kanssaan samanlaisen huumorintajun. Kuka siis nauraa tämän komean sinkkumiehen jutuille ja kuka naisista fanittaa oikeaa jääkiekkojoukkuetta? Ja voiko ensisuudelma paljastaa onko suhteella tulevaisuutta? "
Kommentit (367)
Viimenen mies oli ehdottomasti paras. Ota se.
Vierailija kirjoitti:
Viimenen mies oli ehdottomasti paras. Ota se.
Musta vaikutti kyllä aika lipevältä.
Oksensin. Ei hemmetti. Kuka tähän edes on hakenut, kaikki peräkammarin pojat mielissään lähtenyt mukaan, elokuvista katsonut mallia miten suudellaan.
Voi eiii, tollasen hyökkäyksen kohteeksi ei olis kiva joutua. Nyt kyllä pojalle pikakurssi, pakkohan joku tumpeloiden suutelukoulu olla.
Eka,vika ja teologi on 3 viimeistä.
Epäilen, että punapöksysellä ei kyllä ihan kauheasti vientiä tuu olemaan. Ainakaan ennen kuin opettelee suutelemaan.
Siis tässä taas näkee sen että viime jakson naiset olivat kyllä tasokkaampia kuin nää tämän jakson miehet :-D
Tietääkö kukaan herra numero 9:n eli Nikon instagrammia esimerkiksi? :)
Missä se rokkikukko on? Odotin sitä koskaan asti!
Vittu mua oksettaa evek femakko ämmät mainostauolla marimekko vaatteineen. FUCK OFF CUNTS!!!
Eka jakson jälkeen vannoin että en katso enää. Löysin itseni taas katsomasta, pyysin miehen henkiseksi tueksi. Ei auttanut, oksensin taas ja sain traumoja. Maailman kamalin ohjelma. Nään painajaisia tärisevistä ahmivista miehistä.
huntille kirjoitti:
eli siis sen punapöksyn!
Tilanne, jossa minulta kysyttiin: "Saanko suudella sinua?" huvitti myös. Ei sitä joka päivä arkipuheessa kuule :D
huntille kirjoitti:
huntille kirjoitti:
eli siis sen punapöksyn!
AI se sika?
Kokkipoikaa ei paljon jutustelu kiinnosta.
Kuka on menny valehtelemaan bussikuski Jussille?
Ei saatana, mun äiti ei puhuis mulle ikinä jos näkis mut tässä ohjelmassa :D
Oliko tolla yhellä herpes huulessa?
Mistä nää miehet on revitty tähän ohjelmaan. Voi voi.