Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava ja haluan laihtua

Vierailija
29.09.2016 |

Tiedän tasan tarkkaan, että pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa, että laihtuu.
Onkohan kellään sellaista keinoa osoittaa, millä se onnistuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mistään muusta kiinni kuin itsekurista. Päivästä toiseen.

Vierailija
2/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut miten onnistuu on se, että haluat tarpeeksi. Syö terveellistä ruokaa tarpeeksi usein ja istu/makaat mahdollisimman vähän...Jos tekee mieli herkutella ja laiskotella, niin odottaa sen ohi menoa, jos ei halua tarpeeksi laihtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä mitat?

alkoholi, limut, mehut, maito yms kalorilliset juomat pois

roskaruoka, karkit, sipsit yms. pois

huonot hiilarit minimiin/pois

leivälle vain levite ja kasviksia

tavallista arkiruokaa pieniä annoksia säännöllisesti

arkiliikunta (portaat hissin sijaan jne)

joku liikunnallinen harrastus. lenkkeilykin on ihan hyvä jos ei halua lähteä jumppaan/salille

Vierailija
4/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateriankorvikkeet on sinänsä hyviä, ettei tarvitse laskemiseen laittaa paljon aikaa. Tietäisit vain pakettia lukemalla kuinka paljon kaloreita tuli päivässä. Eri asia on se, miten mielekkäitä ja terveellisiä ne ovat, ja ovat kai aika vähäkalorisia. Kun niitä kaloreitakin oikeasti tarvitsee.

Toiset saa sitten taas helposti pienennettyä annoksia ja lisättyä kasviksia, ja jättämällä välimutustelut ja herkuttelut minimaaliseksi. Itselle se on vaikeaa.

Vierailija
5/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sähän tiedät jo. Syö vähemmän ja parempaa ja liiku. Musta on helpointa syödä yksinkertaisinta ruokaa, eikä mittailla jotain ravintoarvoja koko ajan. Lisäksi lasillinen viiniä pitää ruoansulatuksen tehokkaana, ja tuliset ruoat aineenvaihdunnan vauhdissa!

Vierailija
6/6 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsin netistä ruokapäiväkirjan, laitoin siihen kalorit millä laihdun n kilon viikossa ja noudatan sitä kunnes olen tavoitepainossa. Ei enää kauaa mene. Helppoa. Vaikeampaa onkin sitten pysyminen siinä painossa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä