Menin sitten käymään Jenni Vartiaisen instagramissa. Ei ois pitänyt.
Jennillä on kauniit kasvojen piirteet. Kauniit hiukset. Nuorekkaan näköinen. Joskus nähnyt Jennistä myös meikittömän kuvan ja on kaunis myös luonnollisena.
Oon kateellinen :( Jenni on ulkonäöltään juuri sen tyylinen, minkälainen itekin haluaisin olla. Ite tällänen pallonaama. Huoh.
Kommentit (12)
Jos se tykkäilee omista kuvista, jotka toiset lisäilleet, niin sen takia, että sen mielestä se on tyyliin "kiva kun tykkäilet musta ja mun musasta, painan siitä hyvästä tykkää nappia" ? Eikä suinkaan sen vuoksi että "joo oonhan mä kyl tosi kaunis, painan tykkää nappia ku oon niin seksy omastaki mielestä" :D
No se oli vaan arvaus ja mikä ekana tuli mieleen.
Arvostan Jennissä eniten sitä, ettei se ole kertaakaan keikistellyt missään bikineissä jossain Seiska lehdessä tai muuallakaan, kuten monet muut julkisuuden henkilöt.
Toivottavasti ei koskaan sellaiseen alennukaan.
MIksi hvetissä te vakoilette Jennin Instaa ja sitten haukutte häntä täällä? Kerrankin ihminen jolla vaatteet päällä ja silti saa mammoilta pelkkää paskaa niskaansa. Epäreilua.
Vierailija kirjoitti:
Jos se tykkäilee omista kuvista, jotka toiset lisäilleet, niin sen takia, että sen mielestä se on tyyliin "kiva kun tykkäilet musta ja mun musasta, painan siitä hyvästä tykkää nappia" ? Eikä suinkaan sen vuoksi että "joo oonhan mä kyl tosi kaunis, painan tykkää nappia ku oon niin seksy omastaki mielestä" :D
No se oli vaan arvaus ja mikä ekana tuli mieleen.
No sinä tuon jälkimmäisenkin vaihtoehdon esiin toit...
Vierailija kirjoitti:
Kuka on haukkunut?
Näkee et ei kaikki ees osaa tai viiti lukee, mut lähtee silti oletuksesta, että haukutaan.
Oi ku söpöä, joku tykkää niin, että multipeukuttaa. Piis änd lööv
On kauniit piirteet kasvoissa mutta mun mielestä sen kasvot eivät ole sirot. Vanhemmiten sellaiset kasvot eivät enää näytä kauniilta, vaan sellaiset sirot ja söpöt kasvot. Hä hää! Olen kateellinen ja myönnän sen! Mulla söpöt ja sirot pienet kasvot ja miehet tykkää ;)
Oliko tarpeeksi ärsyttävä kommentti? :)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on haukkunut?
Vastaaja n:o 1, lukee Jennin Instaa ja haukkuu häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on haukkunut?
Ja numero 9 eli solvaaminen alkoi taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on haukkunut?
Miten ja missä? En näe nimittelyä.
Seuraan sitä, mut mua hämmentää se, miten toi tykkäilee instassa muiden lisäämiä, netistä kopsattuja kuvia omasta itsestään. Toki myös keikkakuvia omilta keikoilta. Siis selaako se oikeesti omalla nimellään hashtageja päivittäin vai mitä ihmettä :D ja miksi :D