Kun soitan jollekin ja ensin hälyttää normaalisti ja yhtäkkiä tuuttaa varattua
Niin painaako vastaanottaja silloin punaista luuria vai meneekö se aina niin jos puheluun ei vastata?
Kommentit (27)
Montako kertaa sinulle tulee lyödä luuri korvaan, että ymmärrät. Älä soita enää koskaan!
Hara kirjoitti:
Mikä tai kuka on sen takana, että tulee puhelu tuntemattomasta numerosta (Fonectalta tarkastettu ), ja puhelu katkeaa kun vastaat. Jos erehdyt soittamaan, numeroa ei ole käytössä.
Nuo on kaksi eri asiaa.
On tuntematon numero, jonka omistajaa ei saada selville PREPAID
tai
Soittajalla on esto, ettei numero näy.
Näistä ylemmässä vaihtoehdossa saatat soittaa TAKAISIN vaikkapa ulkomaiseen viihdenumeroon. Ja maksat.
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa sinulle tulee lyödä luuri korvaan, että ymmärrät. Älä soita enää koskaan!
En ole soittanut Sinulle, Oi arvoisa vastaaja.
Hara kirjoitti:
Mikä tai kuka on sen takana, että tulee puhelu tuntemattomasta numerosta (Fonectalta tarkastettu ), ja puhelu katkeaa kun vastaat. Jos erehdyt soittamaan, numeroa ei ole käytössä.
Sulla on käsitteet sekaisin.
Kun puhelin soi ja näytöllä lukee "tuntematon numero", numero ei näy. Et voi soittaa takaisin, kun et tiedä mistä numerosta soitettiin. Kun soittajan numero näkyy, mutta et tiedä, kenelle numero kuuluu, kyseessä on "tunnistamaton numero". Ei kannata soittaa, lasku voi olla kauhean suuri.
Tänään oli sama ongelma. Mulle yritettiin soittaa, soi siis normaalisti.
Vastasin, ei kuulunut mitään, meni poikki. Ja ei lyöty mulle luuria korvaan!
On nyt ollut muutaman kerran, että puhelu menee poikki heti kun vastaan.
Kaveri tekee tätä silloin tällöin kun haluaa olla rauhassa (sairas tiemmä muutenki) ja on todella ärsyttävää ja turhauttavaa.
Täyttää henkisen vallankäytön merkit.
käynnistä sun luuri uudelleen. sit katot sun puhasetuksista sallitut numerot ja täppää se harmaa siniseksi ja sallit kaikki numerot. luurit tekee tota, että jonkun päivityksen jälkeen se asetus menee harmaksi itestään. hyvin monella sama ongelma. jos ei toimi, niin vastaanottaja on estänyt sinut. olen luuriliikkeessä korjaaja.