Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kulkea metsässä lenkkeilemässä, jos siellä on riistakameroita. En halua mun pullanaamaa mihinkään kameraan.

Vierailija
29.09.2016 |

Tykkään samoilla metsissä koiran kanssa. Mutta nyt on jo pidemmän aikaa mieltä vaivannut mahdolliset riistakamerat, joita saattaa metsissä olla. Huomaako tuollaiset kamerat helposti, vai ovatko aika näkymättömiä?

Ahdistaa ajatus siitä, että tallennun johonkin helkkarin kameraan :( Sitä kun kuvittelee, että edes metsässä saisi olla rauhassa ja antaa mielen levätä, mutta ei tietenkään, kun pitää kameroita tunkea joka paikkaan. En ole koskaan riistakameraa metsässä nähnyt, tosin en ole koskaan etsimällä etsinytkään.

Luonto on mulle voimavara, saatan istua metsässä jossain kannon/kiven päällä pitkänkin ajan ja tykkään tehdä pitkiäkin metsälenkkejä. Jostain tämä kamera pelko on nyt tullut :(

Ja ennen kuin joku ehtii tulla tähänkin ketjuun tonttuilemaan, niin EI, asiaa EI auta se että laihdutan tämän pullanaamani pois. En sltikään halua olla kamerassa kuvattavana :D

Muita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö metsästäjät olekin ystävällisiä ja reiluja viedessään ensin eläimille ruokaa - ja ampuessaan ne myöhemmin ruokintapaikan lähelle?

Pidän myös naruista, joita laitetaan peltojen laitaan, jotta hirvien liikkumista voidaan seurata. 

Olen edelleen sitä mieltä, että hirville pitäisi jakaa puolustautumiseen rynnäkkökiväärit. 

Oletko teini vai eikö sinulla ole missään tullut vastaan miksi hirvikanta on pidettävä aisoissa? Lukiossa tai koulussa muuten tai ihan yleistietona? Kun niillä ei ole tarpeeksi luontaisia saalistajia (susia) niin ihmisen on tehtävä se työ. Kotiläksynä: Mitä tapahtuu jos minkään eläin (tai miksei ihmis-) populaation annetaan kasvaa niin suureksi että sen oma alkuperäinen reviiri ei riitäkään?

Vierailija
22/24 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuli mieleen, kun mäki käyn paljon metsässä ja oon huomannu siinä metsän laidassa menevän sellaisen todella ohuen narun?? Kävelen siis metsätiellä ja sen tien reunasta kun alkaa metsää niin siinä menee se naru koko matkalta oksien lomasta. Oon ihmetelly mikä hitto sen tarkotus on? Todella ohut, ihan kuin siimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/24 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi metsän elukoita pitää ruokkia? Eihän ne osaa sitten iteä hommata ruokaa kun tottuvat siihen että joku ulkopuolinen sen hoitaa.

Montakertaahan niistä on paljon enemän haitta, kuin että hyötyä.  Nykyään pahoja tautipesiä. 

Jotkut ihmiset vain luulevat olevansa parempia, kun tekevät tyhmyyksiä. Enimäkseen ne on sitä varten että vieraslajit selviäisivät, sitten saa metsästää niitä puolikesyjä.   Toisaalta ihan hyvä, että sudet ja ilvekset pääsevät leviämään Eteläsuomeenkin.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan