Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vesalan seuraava partneri?

Vierailija
29.09.2016 |

Veikkaan Saara Aaltoa.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl Smith.

Vierailija
62/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala on lesbojen märkä uni mutta jos on miehen kanssa elänyt yli kymmenen vuotta ja kakarankin saanut aikaan, taitaa unet jäädä unennäöksi. Kyllähän tuota mieluusti ... mutta voi olla luonteeltaan aika hankala, kun on liian varhain saanut liian paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nyt niin vaan lesboksi ruveta yhtäkkiä.

Sinkkuelämää sarjassa oli hyvä määritelmä...jos ei nuole pillua niin ei ole lesbo.

Minunkin mielestäni naisen vartalo on kaunis katsoa ja voisin jopa tissiä puristaa mutta ikinä en pillua nuolisi eli en ole lesbo eikä minusta sellaista voi tulla.

Vierailija
64/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ollut rehellisesti sitä mieltä että Paula Vesala ja Lauri Tähkä olis upea pari. En koskaan ymmärtänyt miksi Vesalan kaltainen kaunis ja lahjakas nainen ottaa Lauri Ylösen kaltaisen kirveellä veistetyn tihrustajan ristikseen.

Tähkä on tosi samanhenkinen kuin Vesala - kummatkin virkeitä, persoonallisia ja taiteellisia. Voin oikein kuvitella heidät jossain Pohjanmaan kultaisella viljapellolla suutelemassa 1800-luvun häävaatteissa. Paula paljain varpain, kädet Tähkän harteilla. Ihana ❤

Oon eri mieltä siinä, että nuo sopis yhteen, mutta tuo hääkuvaus sai vatsanpohjassa lepattamaan. Taitaisin itse haluta Laurin kanssa sellaiseen kuvaan. Ihanan romanttinen ajatus tuo kuva.

Vierailija
65/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+45-vuotias elokuvaohjaaja. Mies, pyöreät rillit.

Vierailija
66/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu tai Tauski on mun veikkaus.

Vierailija
67/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuelämää sarjassa oli hyvä määritelmä...jos ei nuole pillua niin ei ole lesbo.

Minunkin mielestäni naisen vartalo on kaunis katsoa ja voisin jopa tissiä puristaa mutta ikinä en pillua nuolisi eli en ole lesbo eikä minusta sellaista voi tulla.

No joopa joo, ei kaikki heteromiehetkään välitä pillua nuolla, mutta ei se heistä homoja tee. 

Vierailija
68/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala käännyttää sen Indican laulajan. Ne olis hot.

Vierailija
69/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeasti kiinnostaa, kenen kanssa Paula seuraavaksi jörnii?

Vierailija
70/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko seuraava partneri joku lepakko? En ihmettelisi. Toinen vahva vaihtoehto on se, että seuraavaa partneria ei enää mistään löydy.

Vierailija
71/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua. Varsinkin jos siitä vuotaa video nettiin.

Vierailija
72/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ollut rehellisesti sitä mieltä että Paula Vesala ja Lauri Tähkä olis upea pari. En koskaan ymmärtänyt miksi Vesalan kaltainen kaunis ja lahjakas nainen ottaa Lauri Ylösen kaltaisen kirveellä veistetyn tihrustajan ristikseen.

Tähkä on tosi samanhenkinen kuin Vesala - kummatkin virkeitä, persoonallisia ja taiteellisia. Voin oikein kuvitella heidät jossain Pohjanmaan kultaisella viljapellolla suutelemassa 1800-luvun häävaatteissa. Paula paljain varpain, kädet Tähkän harteilla. Ihana ❤

Oon eri mieltä siinä, että nuo sopis yhteen, mutta tuo hääkuvaus sai vatsanpohjassa lepattamaan. Taitaisin itse haluta Laurin kanssa sellaiseen kuvaan. Ihanan romanttinen ajatus tuo kuva.

..ja sit juotais viinaa ja tapeltais..

Vierailija
73/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo

Vierailija
74/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROBIN!!

Vierailija
75/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rikas, 10-20 vuotta vanhempi liikemies.

Vierailija
76/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joopa joo, ei kaikki heteromiehetkään välitä pillua nuolla, mutta ei se heistä homoja tee. 

Jep. Olen umpilesbo, enkä tykkää sen enempää nuolemisesta kuin nuolluksi tulemisesta. Mieluisa seksitekniikka ei määrittele seksuaalista suuntautumista.

Vierailija
77/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sieltä jotain "aion keskittyä täysillä työhöni" -juttua tule.

Vierailija
78/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättää ja vaamppaa jonkun lätkäpelaajan.

Vierailija
79/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Kapasen vie Kuopiosta.

Vierailija
80/95 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma, että Paula Vesala ja Jenni Vartiainen päätyvät yhteen pikapuoliin. Jenniltä ilmestyy lähiaikoina uusi levy, ja lesboilu on nykyään muotia (vrt Sanni ja Saara Aalto). Sillä saa mediahuomiota koska Jenni ei vaatteitaan suostu riisumaan kuten muut naislaulajat Chisua myöten. Sitä paitsi Jenni on valmiiksi biseksuaali ja Paulan kulissiliitto vihdoin päättyi. Muijat ovat olleet muutenkin bestiksiä jo Kuopion yläasteelta alkaen.