Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttajat minkälaisia herkkuja herkkupäivänä?

Vierailija
29.09.2016 |

Niin siis pidätteköherkkupäivää? Kuinka usein? Minkälaisia herkkuja syötte ja kuinka paljon? Mulla on herkkupäivä joka perjantai ja meinaa ryöstäytyä käsistä...mätän hirveästi herkkuja tyyliin karkkia, pullaa,jäätelöä ja joskus hese ateria...suututtaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on herkkupäivä ihan joka päivä. Arvostan hyvää ruokaa ja syön sellaista päivittäin.  En näin ollen tarvitse erikseen jotain "herkkupäivää"   Kiloja karisee tasaiseen tahtiin.

Vierailija
2/5 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei toiminut 1 herkkupäivä juuri tuosta syystä: sinä ainoana sallittuna herkkupäivänä homma yksinkertaisesti riistäytyi käsistä. Nykyinen sallivampi herkuttelu toimii paljon paremmin: voin herkutella vaikka joka päivä, kunhan pidän huolen että silti syön tasaisesti ihan normaalia, kunnon ruokaa, enkä nipistä kunnon ruoasta siksi, että saisi herkutella enemmän.

Käytännössä herkutteluni ovat 3-5 krt viikossa vaikkapa rivi suklaata, muutama valkosuklaapähkinä, leivoskahvit kahvilassa tai vastaava määrä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän herkkuna tonnikalasalaattia. En voi sietää mitään makeaa.

Vierailija
4/5 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä päivänä viikossa mätän pelkkiä herkkuja sen päiväisen kulutukseni verran. Herkut ovat sitä mitä tekee mieli. Aina epäterveellistä.

Vierailija
5/5 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yhtenä päivänä viikosta "herkkuillan". Ennen sitä syön kuten muinakin laihdutuspäivinä ja illalla sitten kahta eri herkkua. Esim Ranskalaisia ja karkkia tai Jäätelöä ja karkkeja tai nuggetteja ja suklaata jne,  määrät aika pieniä. Itsellä ei toiminut kokonainen päivä koska riistäytyi käsistä joka kerta. Mutta tällainen yhteen ateriaan illan aikana painottuva herkuttelu toimii minulla. Herkut pitää valita etukäteen ja määrä on oltava pieni - muuten käy hassusti =)  T: 2kk -12kg