Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apetit tuorekset uusi innovaatio vai tuttua kauraa?

lihaisa äityli 86
29.09.2016 |

Hei,

Ootteko jo nähny tän mainoksen? Mitä mieltä ootte? :OO

Onko jollain kokemuksia näistä tuotteista? Jos olis parempi vaihtoehto iänikuisille pakasteille.. Voikohan näitä syöttää lapsille...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa sissimarkkinointia. Osaan valmistaa kasvikset ilman elintarviketehtaiden apua. Taas kuluttajaa koijataan maksamaan ylihintaa.

Vierailija
2/5 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan kiva idea, helpottaa ruoanlaittoa, mutta onkohan liian pieni pakkaus koko perheen ruokkimiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks näitä eri kokoja? Perheille ja yksineläjille...

Vierailija
4/5 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan täysi floppi maininnan osalta ainakin - tulkaa jo pois sieltä 70-luvulta, enää ei toimi "nyt mieskin osaa pilkkoa kasvikset" -huumori.

Varmaan hyvä juttu heikkokätisille, kun on kädessä kipsi, reuma tmv. Minä ja minun mieheni jatkamme ainakin yhä veitsen käyttöä ja ostamme kasvikset n 1/10 kilohinnalla ja tuoreina :)

Vierailija
5/5 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos on ihan jees.

Ja yksineläjälle toi on hyvä satsi, ei haittaa vaikka kilohinta on kova, kun tarvitsen vain just sen verran mitä paketissa on.