Millainen nainen olet? Miehet tahtovat/eivät tahdo lapsia kanssasi?
Kommentit (25)
Mun kanssa on kaksi exaa halunnut naimisiin ja lapsia, itse halusin naimisiin ja lapsia vasta reilusti yli kolmekymppisena nykyisen mieheni kanssa.
Olen 175cm/70kg, sellainen harteikas, rintava, reiteva ja perseva amatsoni, klassisen kaunis korkeine poskipaineni ja suurini silmineni. Rakastan muotia, matkailua, kulttuuria, ruuanlaittoa ja leipomista. Olen aika urakeskeinen, tosi hyva tanssimaan, supersosiaalinen ja puhun viitta kielta.
:D
Olen omapäinen, sarkastinen ja ilmeisesti hieman hankala ihminen, joka inhoaa lapsia ja jossa ei ole pisaraakaan kodinhengetärtä. Eläimistä pidän kovasti. Olen 80-luvulta saakka sanonut ihan rehellisesti, että lapsia en tee, mutta silti useampikin mies on käynyt minulta niitä vonkaamassa. Yksi pahoitti mielensä oikein kovastikin, kun minulla kuulemma olisi "childbearing hips". Ilmeisesti ulkonäköni (nuorempana tietysti) on herätellyt miehissä lisääntymishimoja. Luonne ei takuulla ole.
Olen hirveä akka, BMI 40+ ja luonne kuin riivinraudalla.
30 v, korkeakoulutus, oma yritys, surkeat tulot. Tuilla taitaisin pärjätä paremmin, mutta ei anna sisu periksi.
Kukaan ei halua kanssani lapsia, en halua itse lapsia ja lapsien on varmaan parempi syntyä johonkin muualle.
Osaan kokata, leipoa, virkata, neuloa, huovuttaa, hoitaa kukkia ja puutarhaa, vaihtaa auton renkaat, asentaa tietokoneet ja telkkarit, maalata seinät, tehdä puutyöt, kalastaa, marjastaa, sienestää ja hoitaa itselleni tajunnanräjäyttäviä orgasmeja.
Mainiota kumppanimateriaalia siis... itselleni.
Itsenäinen, lempeä, introvertti.
Hauska, optimistinen, luotettava.
Joskus arka, vaikea ottaa kontaktia, vähän huono itsetunto.
162/58, pitkät hiukset, mekko +nilkkurit +nahkalaukku -tyyli. Kauniit silmät ja upeat hoikat jalat. Ruma maha ja liian iso rintavarustus.
Ei ole kukaan halunnut edes treffeille, ja tästä olen vetänyt johtopäätöksen, että lapsiakaan en tule koskaan saamaan.
Olet hyvää vaimomatskua 😘 rakastuin sinuun välittömästi .