Miksi rakennekynnet ovat wt?
T. Nainen, jonka kynnet ovat aina olleet ohuet ja pehmeät
Kommentit (15)
Syö kunnolla, niin saat kunnon kynnet. Huono ruokavalio näkyy yleensä juuri niistä onnettomista kynsistä.
Wt- naiset harrastavat eniten "näyttäviä" tekokynsiä, hiuksia ja ripsiä. Koska tyylitaju puuttuu ja luullaan että enemmän on aina parempi. Rakennekynsiä on kyllä muillakin, mutta yleensä luonnollisella lookilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samanlaiset kynnet ku sulla, mutta en halua niitä vielä huonompaan kuntoon rakennekynsillä. Henkilökohtainen mielipiteeni on se, että ne näyttävät YLEENSÄ huonosti tehdyiltä tai luonnottomilta. Jos itse tykkäät ja haluat pitää, niin anna olla.:)
No mun kynnet näyttää luonnontilassa joltain ihan muulta kuin siistiltä. En edes saa paitaa päälle ilman kynnen repeämistä. Kokeilin rakennekynsiä ja elämä oli huomattavasti helpompaa, kun ei tarvinnut pelätä kynnen repeämistä joka tilanteessa. Sitä paitsi se ottaa kipeää, kun kynsi taittuu ylöspäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Syö kunnolla, niin saat kunnon kynnet. Huono ruokavalio näkyy yleensä juuri niistä onnettomista kynsistä.
Wt- naiset harrastavat eniten "näyttäviä" tekokynsiä, hiuksia ja ripsiä. Koska tyylitaju puuttuu ja luullaan että enemmän on aina parempi. Rakennekynsiä on kyllä muillakin, mutta yleensä luonnollisella lookilla.
Syön kunnolla ja syön kaiken maailman lisiä ja käytän kynnenkovettajaa. Ei mitään vaikutusta. Koko elämän ollut samanlaiset.
Ap
Suhteellisen luonnollisen näköiset rakennekynnet eivät ole wt, mutta kilometrin päästä muovikynsiksi näkyvät glitterikammokkeet ovat hyvinkin. Liika on liikaa.
Saatko varmasti tarpeeksi d-vitamiinia? Harva suomalainen saa edes purkista, kun sisällä ollaan 23 h vuorokaudesta ja kala ei kuulu päivittäin ravintoon.
Ei rakennekynnet ole wt vaan se on wt jos ne rakennekynnet on sellaisia kolmion mallisia, pitkiä ku nälkävuosi, täynnä glitteriii ja timantteja.
Erään kaverin kynsiä kehuin että miten sulla onkaan noin hyvässä kunnossa olevat kynnet, ne olikin rakennekynnet. Hän on asianajaja, pukeutuu todella tyylikkäästi aina eikä ole tippaakaan wt.
Täällä toinen hauraskynsi. Pidin monta vuotta geelikynsiä, enkä kyllä kokenut niitä mitenkään wt:ksi. Yleensä mulla oli vain perusranskalainen tai yksiväriset kynnet, yleensä punaiset. Lisäksi pidin ne melko lyhyinä. Sellaiset överipitkät glitterihärpäkkeet on kyllä aika mauttomat.
Ihan näin ohiksena käytännön elämässä huomanneena, 90 prosenttia niistä jotka itse väittävät syövänsä todella hyvin mutta ihmettelevät ongelmia vaikka hiusten tai kynsien kanssa, syövät todellisuudessa paljon huonommin kuin luulevat.
Ai niin ja purkkivitamiinit eivät kaikki liukene ilman rasvaa. Esimerkiksi se D-vitamiini, joka on luille, kynsille ja hiuksille oleellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin ohiksena käytännön elämässä huomanneena, 90 prosenttia niistä jotka itse väittävät syövänsä todella hyvin mutta ihmettelevät ongelmia vaikka hiusten tai kynsien kanssa, syövät todellisuudessa paljon huonommin kuin luulevat.
Ai niin ja purkkivitamiinit eivät kaikki liukene ilman rasvaa. Esimerkiksi se D-vitamiini, joka on luille, kynsille ja hiuksille oleellinen.
No hiukset mulla on erinomaisessa kunnossa, enkä välttele rasvaa. D-vitamiinia syön tupla-annoksen päivässä lääkärin määräyksestä, kun olin ennen jatkuvasti väsynyt. Muuten on kaikki arvot kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hiukset mulla on erinomaisessa kunnossa, enkä välttele rasvaa. D-vitamiinia syön tupla-annoksen päivässä lääkärin määräyksestä, kun olin ennen jatkuvasti väsynyt. Muuten on kaikki arvot kohdillaan.
Tämä siis ap
Rakennekynnet suht luonnollisina ovat ok, mutta niitähän pitäisi käydä laitattamassa aivan jatkuvasti jos kynnet kasvavat nopeasti. Sellainen ylikasvanut rakennekynsi lisättynä omaan kasvaneeseen kynteen on törkeän näköinen yhdistelmä.
Itselläni tulee epäsiisti kasvuraja kynsilakkaan jo 3-4 päivässä, joten rakennekynnet eivät ole mikään varteenotettava vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi olla hyvä vinkki joillekin, mutta toisilla kynnet ovat vain geneettisesti huonot, aivan kuten joillakin vain on luonnostaan paksu tukka ja toisilla onneton hiirenhäntä, on toisilla luonnostaan ohuet ja hauraat kynnet ja toisilla kynsiaines on vahvaa kuin teräs.
Mulla on geelikynnet, tai siis omissa kynsissä geelivahvistus, jos tarkkoja ollaan. Omat kynteni ovat heikot ja hauraat, en koe saaneeni tähän apua lisäravinteista enkä ruokavaliosta, vaikka syön terveellisesti. Hiukseni sen sijaan ovat paksut, kiiltävät ja hyväkuntoiset, joten geneettisillä ominaisuuksilla on varmasti asian kanssa jotain tekemistä. Kynteni ovat nyt pitkähköt, väriä vaihtelen mieleni mukaan. Työssäni kädet ovat esillä, joten haluan pitää ne huoliteltuina. Itse en välitä glitteristä tai timanteista, mutta jos sellaiset miellyttäisivät minua, ottaisin sellaiset aivan varmasti piittaamatta muiden mielipiteistä.
Mulla samanlaiset kynnet ku sulla, mutta en halua niitä vielä huonompaan kuntoon rakennekynsillä. Henkilökohtainen mielipiteeni on se, että ne näyttävät YLEENSÄ huonosti tehdyiltä tai luonnottomilta. Jos itse tykkäät ja haluat pitää, niin anna olla.:)