Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen se mieheni toinen nainen. :(

Vierailija
29.09.2016 |

Pyykkään ja kokkaan. Hoidan siis huushollin. Koitan olla hyvä vaimo enkä pihtaa. Rahaa pyydän mahdollisemman vähän koska koitan omillani tulla toimeen. En nalkuta.
Silti tunnen että minä olen se toinen nainen. Eikä se jonka luona hän käy. Että minua kohtaan rakkaus ei ole aitoa kaikesta yrittämisestä huolimatta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voivoi tee asioille jotain stupidos

Vierailija
2/3 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liikaa. Miehesi näkee sinut tossuna jota voi kohdella mennen tullen mitä haluaa. Sinussa ei ole mitään kiinnostavaa eikä innostavaa.

Nyt asennetta peliin. Teet omasta elämästäsi mielenkiintoista oli mies siinä mukana tai ei. Näytät miehelle että ihmiset ovat sinusta kiinnostuneita ja olet hauskaa seuraa (ainakin muiden mielestä näin aluksi). Et ole vaan se pyykkääjä, tiskaaja, mikälienee äiti joka pitää huolta kodista mutta ei ole se innostava ja kiinnostava kumppani.

Sitten kun saat elämäsi kuntoon ja mielenkiintoiseksi katsot kiinnostaako edes pitää sitä miestä mukana roikkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Paitsi että kyllästyin olemaan. Olis voinut erota, mutta jäin. Ja nyt otan kaiken hyödyn irti miehestä minkä vaan saan. En tunne omantunnontuskia rahasta. Harrastan mitä huvittaa. Herralle ei olekaan enää ruoka valmiina. Ja hankin myös miespuolista viihdykettä. Voi miesraukkaa ajattelee varmaan moni.. No jos ei oppinut arvostamaan kiltteyttäni vuosien aikana kun olisi ollut mahdollisuus, ei voinut jättää toisten naisten vokottelua, niin pitäkyyn elämänsä. Äidiksi en enää ala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi