Kaverini tilasi pitsaa kotiinsa, tein lastensuojelunilmoituksen
En ymmärrä millään tuota kaverini tapaa tilata pitsaa kotiin. Normi ruokaa syövät kyllä mutta lauantai iltaisin tilaavat pitsaa kotiinsa. Kaveri saa ihan järkyt raivarit jos neuvon tekemään joskus terveellistä ruokaa lapsilleen. Suuttuu ja käskee lähtemään pois. Raivostuttaa kaverini käytös.
Kommentit (14)
Tuota..... Kannattaisiko sinne lastensuojeluun soittaa vasta silloin kun on oikea hätä? Se, että tilaa pitsaa välillä kotiin. Ei ole lastensuojelun asia.
Eiks se tilannu sulle ollenkaan? Kyllä mäkin lasuttaisin. Nyyh.
Lauantaina juon pari saunaolutta(12-päkki), syön sipsejä ja katson teeveestä roskaa, minulla on pieni lapsi. Olisko lasun paikka ja kuritushuonetta minulle?
Mä tein lastensuojeluun ilmoituksen ap:n vanhemmista ja koulun opettajista. Lapselta pitää ottaa kone pois jos ei osaa muuta kuin tehdä huonoja provoja mamma-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina juon pari saunaolutta(12-päkki), syön sipsejä ja katson teeveestä roskaa, minulla on pieni lapsi. Olisko lasun paikka ja kuritushuonetta minulle?
Itse en tykkää vanhemmista jotka juo silloin kun lapset kotona. 1 ok mutta 12 on jo liikaa!!
Minäkin tekisin lasun jos ei minulle olisi pitsaa samalla tilannut.
Annoin lapselleni tänään puuron kanssa muromysliä vähän yli ruokalusikallisen
Tein lasun itse heti kun tajusin tilanteen vakavuuden
Vierailija kirjoitti:
Tuota..... Kannattaisiko sinne lastensuojeluun soittaa vasta silloin kun on oikea hätä? Se, että tilaa pitsaa välillä kotiin. Ei ole lastensuojelun asia.
Mä haluaisin oikeesti nähdä sen ls virkailijan ilmeen joka tuollaisen ilmon ottaa vastaan. Kantsii olla varovainen sillä tuon tyyppisten ilmojen takia sinut todennäköisesti ohjataan mt palvelujen pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin oikeesti nähdä sen ls virkailijan ilmeen joka tuollaisen ilmon ottaa vastaan. Kantsii olla varovainen sillä tuon tyyppisten ilmojen takia sinut todennäköisesti ohjataan mt palvelujen pariin.
Minä olen virkailija, joka ottaa välillä vastaavia ilmoituksia vastaan. Kyllä siinä muutama kirosana pääsee, kun lukee heti, ettei kyseessä ole aito hätä. Nämäkin pitää kuitenkin käsitellä lainmukaisesti, varata aikoja, lähettää kirjeitä, tehdä tietokantoihin selvitykset. Sen ajan voisi käyttää ihan oikeisiin hätätilanteisiin.
Missä sun maalaisjärki on?? Mitä helvetin pahaa siinä on jos vanhemmat tilaa pitsaa kotii??
Toivottavasti kukaan ei tuhlaa resursseja noin.
Voi olla virkajoilla pokassa pitämistä :D
Oikeastiko tuhlasin aikaasi näin surkean provon väsäämiseen? (Ja minä sen lukemiseen ja kommentointiin.)