Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini tilasi pitsaa kotiinsa, tein lastensuojelunilmoituksen

Vierailija
29.09.2016 |

En ymmärrä millään tuota kaverini tapaa tilata pitsaa kotiin. Normi ruokaa syövät kyllä mutta lauantai iltaisin tilaavat pitsaa kotiinsa. Kaveri saa ihan järkyt raivarit jos neuvon tekemään joskus terveellistä ruokaa lapsilleen. Suuttuu ja käskee lähtemään pois. Raivostuttaa kaverini käytös.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko tuhlasin aikaasi näin surkean provon väsäämiseen? (Ja minä sen lukemiseen ja kommentointiin.)

Vierailija
2/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota..... Kannattaisiko sinne lastensuojeluun soittaa vasta silloin kun on oikea hätä? Se, että tilaa pitsaa välillä kotiin. Ei ole lastensuojelun asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se tilannu sulle ollenkaan? Kyllä mäkin lasuttaisin. Nyyh.

Vierailija
4/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina juon pari saunaolutta(12-päkki), syön sipsejä ja katson teeveestä roskaa, minulla on pieni lapsi. Olisko lasun paikka ja kuritushuonetta minulle?

Vierailija
6/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein lastensuojeluun ilmoituksen ap:n vanhemmista ja koulun opettajista. Lapselta pitää ottaa kone pois jos ei osaa muuta kuin tehdä huonoja provoja mamma-palstalle.

Vierailija
7/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina juon pari saunaolutta(12-päkki), syön sipsejä ja katson teeveestä roskaa, minulla on pieni lapsi. Olisko lasun paikka ja kuritushuonetta minulle?

Itse en tykkää vanhemmista jotka juo silloin kun lapset kotona. 1 ok mutta 12 on jo liikaa!!

Vierailija
8/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tekisin lasun jos ei minulle olisi pitsaa samalla tilannut.

Vierailija
9/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin lapselleni tänään puuron kanssa muromysliä vähän yli ruokalusikallisen

Tein lasun itse heti kun tajusin tilanteen vakavuuden

Vierailija
10/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota..... Kannattaisiko sinne lastensuojeluun soittaa vasta silloin kun on oikea hätä? Se, että tilaa pitsaa välillä kotiin. Ei ole lastensuojelun asia.

Mä haluaisin oikeesti nähdä sen ls virkailijan ilmeen joka tuollaisen ilmon ottaa vastaan. Kantsii olla varovainen sillä tuon tyyppisten ilmojen takia sinut todennäköisesti ohjataan mt palvelujen pariin.

Vierailija
11/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin oikeesti nähdä sen ls virkailijan ilmeen joka tuollaisen ilmon ottaa vastaan. Kantsii olla varovainen sillä tuon tyyppisten ilmojen takia sinut todennäköisesti ohjataan mt palvelujen pariin.

Minä olen virkailija, joka ottaa välillä vastaavia ilmoituksia vastaan. Kyllä siinä muutama kirosana pääsee, kun lukee heti, ettei kyseessä ole aito hätä. Nämäkin pitää kuitenkin käsitellä lainmukaisesti, varata aikoja, lähettää kirjeitä, tehdä tietokantoihin selvitykset. Sen ajan voisi käyttää ihan oikeisiin hätätilanteisiin.

Vierailija
12/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun maalaisjärki on?? Mitä helvetin pahaa siinä on jos vanhemmat tilaa pitsaa kotii??

Vierailija
13/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei tuhlaa resursseja noin.

Vierailija
14/14 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla virkajoilla pokassa pitämistä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän