Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi pääsi parhaiden ryhmään!

Vierailija
29.09.2016 |

Koulussa annetaan ylöspäin eriytettyä opetusta. Lapsi pääsi kovassa kisassa sinne parhaiden ryhmään. Vähänkö olen ylpeä hänestä!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut äitiinsä. :)

Vierailija
2/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi tuli erehdyksessä facebookin sijasta keskustelupalstalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea , hyvä homma ♥

Tuo on oikeasti hienoa, harmi kun ei ole kaikkialla mahdollista.

Vierailija
4/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestisi tuli erehdyksessä facebookin sijasta keskustelupalstalle. 

Mitä siellä näihin pistetään? Onnitteluja, sydämiä, yms...

Ja mitä todellisuudessa ajatellaan? HV, leuhka lehmä, joka elää vain lastensa kautta ja käyttää lapsiaan omiin narsistisiin tarpeisiinsa toteuttaa omia toteutumattomia unelmiaan.

Onneksit täällä voi rehellisesti alapeukuttaa.

Vierailija
5/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea , hyvä homma ♥

Tuo on oikeasti hienoa, harmi kun ei ole kaikkialla mahdollista.

Pitäisi olla.

Vierailija
6/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä tuosta on? Pääseekö jossain vaiheessa hyppäämään luokan yli?

Vierailija
7/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eritetystä opetuksesta pitää kisailla? Eikö sen pitäisi olla mahdollista aina.

Vierailija
8/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me niin kateellisia ja katkeria. Ei tullu meistä, eikä meidän lapsista mitään.

Hymyilen sitten lapsellisesi hampaatonta hymyä, kun hän minun vaippoja vaihtaa.

Vierailija
9/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut, ettei ylöspäin eriyttämisessä ole tasoryhmiä...selitätkö tarkemmin?

Minä kaipaisin enemmän eriyttämistä lapseni kouluun. Mutta lähinnä kyllä vain haastavampia tehtäviä, jos jossain aineessa on ikätovereitaan edellä. Erothan kyllä tuppaavat tasoittumaan myöhemmin.

Mikä kisa se teidän koulussa on tästä järjestetty?

Vierailija
10/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena hyvin menestyneillä ihmisillä on suurempi todennäköisyys sairastua mielenterveysongelmiin aikuisiällä. Kannattaa olla vähän varuillaan.

Kaverini tyttöystävä kävi samaa koulua kanssani. Hän oli huippuarvosanoja saava baletintanssija hyvästä perheestä. Kaikki asiat menivät kuin sadussa kunnes hän pääsi yliopistoon opiskelemaan. Ensimmäisen vuoden jälkeen laukesi masennus ja muut mielenterveysongelmat. Ennen niin mukavasta ja iloisesta tytästä tuli yhtäkkiä sotkuinen ja saamaton alkoholisti. Nykyään elää sossutuella ja polttaa pilveä ja käyttää rankasti alkoholia. Illanvietto on mahdotonta tämän ihmisen kanssa, koska kärsii mielialahäiriöistä ja suuttuu olemattomista asioista.

Vierailija
11/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Ei ole mitään syytä olla kateellinen. Jokainen on oman onnistumisensa ansainnut, eikä se ole toiselta pois. Kunpa jokainen voisi löytää oman vahvuutensa.

Vierailija
12/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hän ei peri masennustasi. Masentuneilla  on yleensä erityisen tärkeää tälläinen toiminta sosiaalisessa mediassa. Toivottavasti tämän tuoma positiivinen palauteta auttaa sinua.

Voimia<3

Vierailija
13/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasten koulussa tuossa ei ole kyllä mitään kisaa, porukka jaetaan kolmeen ryhmään jos niin on tarvetta. Kaikissa aineissa tuota tarvetta ei edes ole. Viime vuona 5:sten matikan ylöspäin eriytetyssä ryhmässä oli 10 lasta, tänä vuonna 5, vitosia yhteensä on 70 oppilasta. Päätökset tekee aineenopettaja ja erityisopettaja yhdessä. Mukana ei ole edes luokanvalvojaa.  

Vierailija
14/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä äidistä tuli? :)

Anna, kun minä arvaan akateeminen, kaunis, urheilullinen, joka tienaa yli satatonnia vuodessa?

Vierailija
15/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parhaiden ryhmään" :D

Vierailija
16/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onneksi olkoon!

Meidän lapsi on myös ollut ylöspäin eriytetyssä ryhmässä ja nyt pääsi painotettuun opetukseen yläasteelle soveltuvuuskokeiden kautta.

Jatka lapsesi tsemppaamista ja käytten lapsen kanssa koulujuttuja yhdessä läpi! Ollaan huomattu, että se motivoi ja auttaa lasta todella paljon.

Vielä kerran tosi paljon onnea teille!!

Vierailija
17/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on taas katkeraa porukkaa liikkeellä.

Vierailija
18/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva, mutta oudoksun sanan "parhaiden" käyttöä. Miksi lapsille pitää opettaa, että ihmiset ovat eri arvoisia, toiset olevinaan parempia kuin toiset?

Vierailija
19/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, onneksi olkoon!

Meidän lapsi on myös ollut ylöspäin eriytetyssä ryhmässä ja nyt pääsi painotettuun opetukseen yläasteelle soveltuvuuskokeiden kautta.

Jatka lapsesi tsemppaamista ja käytten lapsen kanssa koulujuttuja yhdessä läpi! Ollaan huomattu, että se motivoi ja auttaa lasta todella paljon.

Vielä kerran tosi paljon onnea teille!!

Kiitos. Tämä on meillä kyllä ihan tämän yläkoululaisen oma juttu, halusi, pyrki ja pääsi. Olen iloinen siitä ,että hän osaa ottaa tavoitteita, pyrkiä niihin ja riemuita onnistumisistaan. Ja kyllä minä veikkaan että niissä syrjäytyneissä on enemmän alisuorittajia kuin ylisuorittajia...

Pakko oli jonnekin päästä hihkumaan. Facebookiin en koskaan kirjoita lapsista mitään. Ja sukulaiseni ovat valitettavasti juuri näitä lyttääjiä, niin minun kuin lastenikin suhteen.

Vierailija
20/28 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä kisa se on? Oma lapseni on ollut ylöspäin eriytettynä käytännössä koko kouluaikansa, käy nyt kuudetta luokkaa. Vaikkei siitä tuolla nimellä ole alkuvuosina puhuttukaan, niin opettajalla oli jo ekaluokalla varattuna haastavampia tehtäviä niille, jotka jo sujuvasti lukivat ja laskivat koulun alkaessa. En ole sitä maailmalle hehkuttanut, että meidän poika on jokin superlahjakkuus, olin vain hirveän kiitollinen, että saimme noin fiksun opettajan. Voin kuvitella, että eläväinen poikani olisi turhautuessaan ollut nopeasti vaikeuksissa, jos tätä lähtötasoa ei olisi millään lailla koulussa osattu huomioida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan