Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun aikuinen lapsesi

Pohdintoja
28.09.2016 |

Joutuisi muuttamaan takaisin kotiin vanhempiensa luokse. Miten toimisit? Ottaisitko lapsesi avosylin vastaan, vai joutuisitko miettimään asiaa? Ja joutuisiko lapsesi maksamaan sinulle vuokraa että saisi asua luonasi?
Kuvitellaan tilanne. Olet todella huonossa kunnossa, vointisi on siis heikko etkä pysty enää tekemään kaikkea arjen askareita yksin, lapsesi ehdottaa sinulle että hän muuttaisi takaisin kotiin, ja auttaisi arjessa sinua. Olisi sinulle kuin omaishoitaja.
Riittääkö sinulle se, että lapsesi auttaa sinua kaikin mahdollisin tavoin,mutta ei maksaisi sinulle vuokraa asumisesta luonasi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat tervetulleita. Jos auttaisivat minua, en tietenkään ottaisi vuokraa.

Vierailija
2/4 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lapseni saa aina muuttaa takaisin kotiin, ihan minkä ikäisenä tahansa. Huolenpito riittäisi hyvin korvaukseksi kuluista. Todellakin ihmettelen sellaisia vanhempia, jotka lapsia tekevät ja kylmästi potkaisevat heidät ulos kotoa 18-vuotiaina ja jättävät täysin omilleen. Sellaisten itsekeskeisten vanhempien olisi ollut parempi olla kokonaan lisääntymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaishoitajan homma aika helvetin raskasta joten paska mutsi tai faija jos siihen päälle kehtaa pyytää vuokraa.

Vierailija
4/4 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kolme vastausta ja melkein itken! Ihana kuulla että te ajattelette noin.

Olen siis itse tämän asian äärellä, mietin muuttoa takaisin vanhempani luokse, hoitaisin häntä, auttaisin kauppa käynnit ja tekisin ruokaa. Kaikkeni että hän saisi vain levätä ja kerätä voimia.

Pelkään vain miten esitän tämän asian hänelle, pelkään että hän kieltää minua muuttamasta takaisin kotiin. En tiedä kuinka ottaisin asian esille. Koska tilanne on juurikin se että hän ei pärjää enää yksin kotona, mutta perus suomalainenhan ei halua että paapotaan tai olla taakkana toisille. Mutta tekisin mitä vain vanhempieni vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan