Kokemuksia Perheasiain neuvottelukeskuksesta? Tuntuu, että
avioliitto on nvälillä tosi syvältä! Seksi on tylsää, keskeistä aikaa ei ole (en edes halua!). Meillä kaksi alle kouluikäistä muksua ja vannetta kiristää etenkin nyt lomalla kun mies on kotona.
Kaikki sujuu sutjakkaammin ilman miestä. Kannattaako mennä juttelemaan tuonne perheneuvontaan? Millaista se on? Voiko mennä yksin.
En halua erota koska välillä on ihan kivaa ja mies on omalla tavallaan kai hyvä isä. Lapset tykkää. Taloudellisesti olisi mun kannalta iso katastrofi muuttaa pois pääkaupunkiseudulta rivarista johonkin kerrostaloon johonkin ällöön lähiöön.
Huoh.
Kokemuksia?
t. mami68
Kommentit (5)
Avioliiton alkuaikoina ihan milenkiinnosta. Kurssi ainakin oli ihan ok. Muuten en ole käynyt. Joskus oli harkinnassa, mutta silloin täällä päin sinne oli niin pitkät jonot, että jäi. Ja asiatkin selkisivät, meillä menee ihan kivasti. En usko, että yhteydenotosta ainakaan haittaa on. Kannattaa tehdä töitä parisuhteen ja perheen eteen.
samanlaisista fiiliksistä kyllä :-) Itse olen ajatellut asian niin, että senpä takia sitä TAHTOA siellä alttarilla kysytään, kun ne nuivatkin ajat koittaa ihan satavarmasti kaikissa suhteissa. Eli olen sanonut tahtovani elää ne kurjatkin ajat yhdessä juuri tämän kyseisen miehen kanssa. Se jo kummasti helpottaa. Itsestä sitten on loput kiinni, mitä asialle omalta kohdaltaan tekee, miestä kun ei pysty muuksi muuttamaan.
jotenkin. Pariterapiasta voisi löytyä keinoja, mutta parasta olisi mennä yhdessä, kun yhdessä suhteessa olettekin.
Meidän suhteelle terapia on tehnyt hyvää.
Käytiin ensin mieheni kanssa yhdessä, mutta jatkoin lopulta käyntejä yksin. Hmmm..... Kannattaa käydä, sain tosi asiallista tukea, varsinkin kun olimme kriisissä.
Tosin muutamia asioita, mitkä vähän ärsytti... :terapeutti ei muistanut asioita, mitä olimme usein siellä puhuneet.
Ja väliin terapeutti itse puhui minulle eron mahdollisuudesta ja väliin ehdottomasti oli parisuhteen jatkamisen kannalla. ("Vain jos parisuhteessa väkivaltaa, ero ratkaisu, jos perheessä alle 4-v lapsia").
ap