Mies pyysi treffeille..
Olimme nähneet pikaisesti aiemmin kuukausi sitten ehkä ja ajattelin että mies ei ollut sitten niin kiinnostunut.. on hänestä kuulunut kysellyt kuulumisia mutta ei ole siis pyytänyt näkemään. Olin jo unohtanut miehen kun ajattelin että ei kiinnostunut sen enempää. Suostuin näkemään miehen. Mutta mistä se kertoo että menee aikaa 3vkoa pyytää treffeille? Onkohan edes kiinnostunut, vai vaan testaako minua?
Kommentit (15)
1) on ujo eikä ole kehdannut aiemmin pyytää (raree)
2) on kokeillut kiinnostavammat säädöt ensin, mutta ne eivät ole onnistuneet joten palannut plan B:hen kanssasi
3) on ollut niin kiireinen muissa asioissa (BS)
Kun asiaa oikein kauan vatvot mielessäsi, niin käy yhä varmemmaksi, että mies kysyi sinua treffeille ihan sen takia, ettei ole kiinnostunut.
Niinpä, voisiko olla ujo. Todella en halua olla tuo plan b. Eli pitäisikö jättää koko tyyppi? Koska on tässä muitakin tyyppejä treffeille pyytämässä. Suostuin siksi koska koin että oli kipinää ekalla näkemisellä... Ihmettelin kun mies ei sitten pyytänytkään heti uutta näkemistä. Mistä tuon tietää että olinko vain plan b???
Ap
Se on kaikkein todennäköisin vaihtoehto.
Viestittelikö sinulle paljon tänä aikana? Oma-aloitteisesti jotain kivaa usein? Sitten voi tilanne olla toinen. Ehkä hän oli kiireinen tai ei uskaltanut ehdottaa tapaamista aiemmin, jos luuli ettet ole kiinnostunut.
Jos laittoi vain pari viestiä ja sitten hiljaisuutta pitkään, niin todennäköisesti B.
Viestitti muutamia viestejä kyseli kuulumisia lähinnä. Joskus olin jo poistanut numeron ja viestit ja en tiennyt keneltä viesti tuli.. Sen jälkeen sitten parin päivän jälkeen kysyi treffeille. Minä en ottanut itse ollenkaan yhteyttä häneen. Vastasin vain hänen viesteihin. Okei taitaa mennä taas delete-listalle... En halua olla miehelleni plan b.. todellakaan!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Viestitti muutamia viestejä kyseli kuulumisia lähinnä. Joskus olin jo poistanut numeron ja viestit ja en tiennyt keneltä viesti tuli.. Sen jälkeen sitten parin päivän jälkeen kysyi treffeille. Minä en ottanut itse ollenkaan yhteyttä häneen. Vastasin vain hänen viesteihin. Okei taitaa mennä taas delete-listalle... En halua olla miehelleni plan b.. todellakaan!!!
Ap
Ehkä se oli tuo, että et ole ite osoittanut mitään kiinnostusta kun olet vain vastaillut viesteihin. Joten mies mietti että maksaako edes vaivan kysyä.
No miksi sinä et ottanut yhteyttä?
Sillä on ollu joku epävarmalta näyttävä ,mutta mielenkiintoinen säätö menossa. Se on nyt sitten ohi ja otti yhteyttä sinuun.
Vierailija kirjoitti:
No miksi sinä et ottanut yhteyttä?
No hei noloo, ei kai nainen kysy treffeille xD
No mäpä kerron. Se ajatteli että et ole kiinnostunut tai tylsä tyyppi, kun et yhtään panostanut vastausviesteihisi. Myöhemmin hän kuitenkin ajatteli, että "syteen tai saveen" ja laittoi sulle treffikutsun.
-mies
Mikä kumma hätähousu ja sinä oikein olet? Ehkä on parempi, että päästät miehen karkuun... :D
Voihan se olla että se vähän pettyi kun susta ei kuulunut mitään, ei ollut omaa-aloitteellisuutta tmv. mutta jäit kuitenkin mieleen / takaraivoon kummittelemaan niin se ajatteli et perskule, täytyy nähä vielä kerran?
Mulle ainakin käynyt pari kertaa sillä tavalla että nainen on jäänyt kummittelemaan :)
M33
Vierailija kirjoitti:
Ap
No eihän mieskään ole sinulle mikään plan a jos kerran mietit jo muita treffiehdokkaita. Miksei hänellä saisi olla muita säätöjä jos sinullakin on?
Minusta olisi fiksumpaa tutustua yhteen ihmiseen kerrallaan, mutta jos ei itse ole tätä koulukuntaa, niin pitäisi ne samat säännöt päteä siihen treffikumppaniinkin.
Niin.. Ajattelen että miehen pitää saada se treffikutsu tehtyä, että kyllä se oikea sitten haluaa olla yhteyksissä.. Siksi en ole ehdottanut mitään treffejä. Jos mies kokee mut tylsänä niin sitten emme vaan ole löytäneet toisistamme sitä kipinää ja silloin joku muu on meille molemmille parempi ratkaisu.. Olen aika kylmän viileä näissä treffiasioissa, kyllä se sitten järjestyy kun on aika. Niin siis ajattelin että hänen ei ollut kiinnostunut siksi treffailin toista.. Mutta nyt tämä treffeille pyyntö vähän herättää kysymyksiä ja hämmentää peliä. Molemmat ovat omalla tavallaan kiinnostavia... En todellakaan halua satuttaa ketään.
Up