Tiedätkö milloin takana kulkeva mies katselee persettäsi
Vai oletatko vaan että se tekee niin koska on mies?
Kommentit (33)
En, enkä oleta että kaikki miehet tsekkaisivat bebani. Olen mies.
Niin kauan kun pitää asian omana tietonaan, ei kiinnosta.
Joskus edellä kulkeva nainen alkaa vedellä paidan/takinhelmaa enemmän perseen päälle, vaikkei se helma menisi kuin puoli senttiä alemmas.
Huomion aina edellä kulkevan naisen pepun. Noteeraan koon ja rakenteen. Onko tummat housut jolla yrittää saada muhkean perän näyttämään pienemmältä. Tilanteen mukaan pystyn ottamaan vastaan kaiken infon mitä kukin perä antaa.
mies.
Minäkin katson ne kaikki. Varsinkin nykyisenä jumppatrikooaikana. Ei tarvitse siis arvailla katsonko. T:M
Tiedän. Yleensä keikuttelen vähän ylimääräistä jos mies on hiukankin kiinnostava.
En huomaa. Tiedän vasta kun se tulee kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Yleensä keikuttelen vähän ylimääräistä jos mies on hiukankin kiinnostava.
Mistä tiedät sen? Onko sulla perssilmä?
Sen aistii. Kun käännyn katsomaan kiinnijääneet katselevat kenkiään ja virnuilevat. Aina.
Olen bi-mies enkä töllää kenenkään takapuolta. Ei kiinnosta.
Vain silloin kun mieheni vieressä kikattaa kuin pikku tyttö "toi kattoo sun persettä!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen vaan tietää, ei tarvitse perssilmää :)
Joo, mun ruskea takasilmä iskee sille miehelle silmää. Vinks vinks.
Kyllä tiedän. Ettekö ole koskaan kuulleet perstuntumasta? Tätä sillä tarkoitetaan. Kun perstuntuma havaitsee miehen himoavan katseen alan automaattisesti hieman twerkata. Se on kuin refleksi.
En oleta että kukaa katsoo mun persettä koska siinä ei ole mitään katsottavaa + olen ruma.
Vierailija kirjoitti:
Sen aistii. Kun käännyn katsomaan kiinnijääneet katselevat kenkiään ja virnuilevat. Aina.
Kun aistit niin alkaako pepun lihakset jännittymää ja jalat muuttuvat puupökkelöiksi joita ei tahdo saada liikeelle? Pysähdyt jotain katselemaan ja nollaat tilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen vaan tietää, ei tarvitse perssilmää :)
No jopas on harvinainen takapuoli, kun ei anusta ole
En tiedä eikä kiinnosta.