Muistaako kukaan vielä 80-luvun suklaatupakat?
Kommentit (28)
Ei tarvinnut mennä laivalle edes 1970-luvulla, kun sai kaupasta Marsia ja Jamboa ja Jimiä ja DaCapoa ja Suffelia ja vaikka mitä.
Jep. safari patukkaa kaipailen takaisin. Nykyinen ahaa muistuttaa vanhaa kunnon safaria. Ainakin siinä oli viidakon eläinten kuvia paperissa.
Muistan! Ja olen vissiin ainoa joka luki otsikon oikein. :D
Lakritsia oli myös tupakan muotoisena. Enkä tarkoita piippua, vaan "savuketta".
Sain niitä vain kerran =D
Hauskaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vitun urvot opetelkaa lukemaan D:
URVOT!!!!! LOLZZZ OMGZZZ!!! OPETTELE KIRJOITTAMAAN!!!!
T: RÄIKÄN ROPE
Mitä ne ovat? Suklaanmakuista tupakkaa vai tupakan muotoista suklaata?
T:-89 syntynyt
OT: tuo otsikko on kyllä aika trollaus, kun sen lukee helposti suklaapatukoiksi. :D
Muistan.
Ja patukoista puheenollen pakko mainita nuo Jambot, hitto ne oli hyviä! eikös niissä ollut riisisuklainen kuorrute ja täytteessä jotain venyvää, ainakin vihreä venyvä täyte oli yksi maku..hih, kaikkea sitä muistuukin mieleen..
Vierailija kirjoitti:
Muistan! Ja olen vissiin ainoa joka luki otsikon oikein. :D
Niivvarmaan, minä ainakin näköjään luin väärin :) Ehkä oikein pystyy lukemaan vain, jos tosiaan muistaa eli on käyttänyt ko. tuotetta. Laivalla tuli pari kertaa käytyä, mutta tupakkia en ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vitun urvot opetelkaa lukemaan D:
ʕ ᓀ ᴥ ᓂ ʔ
Hauska otsikko, minä kuten moni muukin lukee sen väärin. Aivot ei kai tajua suklaan ja tupakan yhdistelmää. Ohiksena tuli mieleen, että 70-luvulta muistan lakritsitupakat, vai temppuileeko muistini?
Haaparannasta sai mutta ei suomesta. Oli pahaa suklaata, mutta aina niitä piti saada ja huulessa roikottaa. Ihme oikeastaan että vanhemmat osti koska ei meillä poltettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinnut mennä laivalle edes 1970-luvulla, kun sai kaupasta Marsia ja Jamboa ja Jimiä ja DaCapoa ja Suffelia ja vaikka mitä.
Joo, laivalta haettiin ainoastaan Tobleronet. Lola patukkaa kaipailen kovasti. Oli 70-luvun ylivoimaisesti paras patukka.
Siis suklaatupakka sic! Ei patukka. Ruotsin laivalta ainakin niitä sai. ap
Vierailija kirjoitti:
Muistan.
Ja patukoista puheenollen pakko mainita nuo Jambot, hitto ne oli hyviä! eikös niissä ollut riisisuklainen kuorrute ja täytteessä jotain venyvää, ainakin vihreä venyvä täyte oli yksi maku..hih, kaikkea sitä muistuukin mieleen..
Jambohan on tehnyt kaiketi pariinkin kertaan uuden tulemisen. Minulla ikää sen verran, että muistan sen ihan ensimmäisenkin lanseerauksen 70-luvulla. Tupla, Mars, Suffeli, Dacapo, Fazerina, Geisha ja Jim on taas ollut olemassa niin kauan kuin minä muistan, eli ainakin 60-luvulta asti.
Muistan suklaatupakat, suklaa oli muistaakseni aika pahaa, sellaista pääsiäismunasuklaan makuista... mutta Matador- patukka, se oli aivan ihanaa.. Sellainen toffee-kinuskitäyte ja päällä maitosuklaata. Ja Jambot muistan myös, niitä oli ainakin punaisella ja vihreällä venyvällä täytteellä, se suklaa oli muistaakseni aika tummaa. Edesmennyt pappani niitä aina osti meille lapsenlapsille <3.
Olen you too -yllätys suklaauutuus jäi mieleen jostain syystä, tuli sairas fiilis.
En tiedä onko miten yleistä ollut muualla, mutta meillä sai suklaapatukoita jopa tuolta kyläkaupasta.