Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Aikku on voinut olla noin v--mäinen? Pieni koulutus, tyyliin selibaatti, olisi tehnyt hyvää!

Vierailija
28.09.2016 |

Karuja tarinoita ollut lehdissä viime päivinä läheisiltä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tätä kohua nyt seurannut, mutta jos on noin negatiivinen, niin ihmettelen todella. Jokunen vuosi sitten julkisuuteen tuli "uusi Aikku", joka oli kaikissa haastatteluissa tosi iloinen ja kaiken kaikkiaan tasapainoisen, onnellisen oloinen ja samalla tulokset paranivat. Mitä ihmettä on tapahtunut?

Vierailija
42/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä aika "herttaisen" näköinen iltapäivälehden kannessa, kun äsken Lidlissä katselin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minua on näinä päivinä kovasti huvittanut, kun A-KS on lehtijutuissa aina korostanut, miten vanhoja juttuja ei pidä kaivella ja märehtiä, vaan ne pitää unohtaa. Joopa joo! Mitäpä hiihtäjätär itse tekeekään? Aivan: kaivelee menneitä, muistelee kaikkia omalle kohdalle osuneita todellisia ja kuviteltuja epäoikeudenmukaisuuksia. Ja miten voikin olla aina niin, että hän on aina se kohde. Uhriutuja luojan armosta! Ja oman pesän likaajakin. Perheen sisäiset kähinät olisi voinut jättää kirjan ulkopuolelle. Jos kaunaa on vieläkin hampaankolossa, niin ne kannattaisi käsitellä asiantuntijan avulla, antaa anteeksi ja unohtaa, siis ihan oikeasti unohtaa.

Tottahan se on, ettei nynnyt urheilussa pärjää, mutta ei menestyjän silti tarvitse ilkeä olla. No, eihän tuo enää monta vuotta maajoukkueessa ainakaan keiku, veteraani-ikäinen jo. Kukahan sitten on muuten syyllinen, jos ja kun Lahdesta ei tipu mitalin mitalia? 

Vierailija
44/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen kanssa, että kaikki skisma mitä hänellä eri ihmisten kanssa on, kertoo enemmän hänestä kuin noista muista. Nuo kommentit, mitä hän on esim Virpistä laukonut, kertoo mielestäni enemmän siitä että nämä asetelmat (kirittäjä, pahin vihollinen, ylin ystävä) ovat vain hänen omassa päässään.. :/

Niinhän siinä kirjassa kerrotaankin, että "asetelmat" Virpin kanssa on Aino-Kaisan oman pään sisäisiä.

Vierailija
45/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nythän on vain poimintoja kirjasta iltapäivälehdissä ja "pahimmat ja mehukkaimmat" palathan sieltä on poimittu jotta saa lukijoita. Voihan olla että kirjassa on paljonkin positiivista mitä ei ole siteerattu. Ei pidä vetää johtopäätöksiä ip lehtien juttujen perusteella.

Näin varmaan on, mutta noin kovaluontoinen nainen on itse saanut vaikuttaa siihen mitä hänestä kirjoitetaan, (tuntee sopimukset ym. kun eikö hänelläkin lie manageri?)joten hyväksynyt itse nuo poiminnat, eli hänen mielestään ne ovat hyvä juttu/pointti, kun ne otetaan mainosmielessä esille? Nuo kohdat jo pelkästään ovat niin katkeraa paatosta, että ne mahdolliset positiiviset asiat peittyvät vain kaiken negatiivisuuden alle.

Ja tiedän toki, että kirjaa täytyy promota. Inhottavan kuvan antaa kyllä itsestään. Voi vielä kääntyä omaa napaa vastaan. Ja aika pahasti laukoo Sarasvuolle! Ilkeä ihminen. Eri asia on tietenkin, jos joku ulkopuolinen pystyy näyttämään toteen Aikulle tehdyt "vääryydet ja katalat temput"? Nyt kuulostaa vain kateelliselta ja surkealta luuserilta.

Miten voi vaikuttaa siihen mitä ip lehdet poimii kirjasta :O. Kirjaan mahtuu kaikenlaista jos on rehelllinen omaelämänkerta vai onko sun elämä ollut pelkkää auringonpaistetta ja sokerihöttöä ilman kärhämiä kenenkään kanssa?

No mieti nyt: "Sarasvuo halusi pilata mun kisat, kun taputti olkapäähän ja sanoi, että Aikku hei, ei tämä nyt noin vakava juttu ole". Nooh, Aikun mielestä taas tämä oli suoranaista sabotaasia ja joku oli varmaan myrkyttänyt hänen aamupuuronsakin?

Huippu-urheilu on todella raakaa peliä, mutta tämä nainen on sekaisin. Antaa ymmärtää kuin olisi universaali salaliitto hänen päänsä menoksi suunniteltu :D

Aikku näiden ajatusten ja kirjoitusten takana on, ihan sama mistä ja kuka ne on poimittu/poiminut.

Mutta jos hän on sun mielestä fiksu ja kirja kiinnostaa, niin siitäpä sitten vaan :)

Kyllähän tuo Sarasvuon kommentti vittuilulta kuulostaa, mutta on hän voinut sen tietysti ihan hyvälläkin tarkoittaa. Vaikea ulkopuolisen sanoa. A-K Saarinen kuitenkin tuntee Sarasvuon, niin ehkä on paremmat edellytykset tulkita käytöstään, kuin ulkopuolisilla.

Vierailija
46/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikku vaikuttaa olevan ihan normaali nainen. Jos aamulla joku sanoo "hei" eikä "huomenta", niin loppupäivä ollaan naama norsunvitulla. Voileipääkään tuskin pystyy syömään ilman helvetinmoista draamaa.

Vierailija
47/47 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noista naisten hiihtomaajoukkueen sisäisistä huonoista väleistä huhuttu aina. Yleensä kameroiden edessä on jonkinlaista esitystä ilmassa, mutta välillä kamerat sitten poimivat näitä viestihiihdon jälkeen yksin jätettyjä urheilijoita ym. kuviin. Eli sinänsä ymmärrän, jos muista kilpailijoista ei löydy mitään aitoja ystäviä.

Ihmettelen kyllä kirjan markkinointia, koska mitään positiivista tai esim. kisoihin liittyviä tarinoita/sattumuksia ei ole nostettu esiin. Eikö kirjassa tosiaan ole muuta sisältöä kuin noita välirikkoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi