Kylläpä nauratti autokaupoilla
Kuulin, kun myyjä tervehti liikkeeseen tullutta naista ja kysyi minkälainen auto etsinnässä. Nainen vastasi, että no semmonen punainen.
Kommentit (28)
Aloituksessa on pieni, mutta oleellinen virhe. Automyyjä ei tervehdi, eikä muutenkaan huomioi naisasiakasta.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa on pieni, mutta oleellinen virhe. Automyyjä ei tervehdi, eikä muutenkaan huomioi naisasiakasta.
Niinkö? Minua kyllä on aina tervehditty ja huomioitu enemmänkin kuin tarpeeksi.
Tää juttu kiersi jo 70-luvulla, silloin se vain kohdistui mieheen (joka ei ollut kiinnostunut autoista, tarvitsi vain kulkupelin, jolla pääsee paikasta a paikkaan b).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä liike?
Jos suinkin mahdollista, on seuraava automme punainen. Saatanpa siis hyvinkin sanoa autokaupassa samalla lailla kuin mainittu nainen. Vanhanaikaisen kirkkaanpunainen on miun mielestä hirmunätti.
OT: Jos olisin autokauppias, tarraisin hyeenana naisasiakkaaseen. Vahva mutuni sanoo, että KESKIMÄÄRIN nainen ei vieläkään mene autokauppaan huvin vuoksi, vaan ostamaan auton. Semmoiseen kävijään kannattaisi panostaa. Meillä renkaanpotkijaukkeleita voisi palvella sitten kun ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Vierailija kirjoitti:
Jos suinkin mahdollista, on seuraava automme punainen. Saatanpa siis hyvinkin sanoa autokaupassa samalla lailla kuin mainittu nainen. Vanhanaikaisen kirkkaanpunainen on miun mielestä hirmunätti.
OT: Jos olisin autokauppias, tarraisin hyeenana naisasiakkaaseen. Vahva mutuni sanoo, että KESKIMÄÄRIN nainen ei vieläkään mene autokauppaan huvin vuoksi, vaan ostamaan auton. Semmoiseen kävijään kannattaisi panostaa. Meillä renkaanpotkijaukkeleita voisi palvella sitten kun ehtii.
Hyvä toi OT. Ollaan mietitty ihan samaa naisporukalla. Usein myyjä on vielä provikapalkalla, miksi, oi miksi ei kaupanteko kiinnosta ?
[/quote]Niinkö? Minua kyllä on aina tervehditty ja huomioitu enemmänkin kuin tarpeeksi.[/quote]
päivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä liike?
Kummallinen kysymys, olen käynyt useammassakin. Esimerkiksi Volkswagen center, Autokeskus, Rinta-Jouppi.
Ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä liike?
Kummallinen kysymys, olen käynyt useammassakin. Esimerkiksi Volkswagen center, Autokeskus, Rinta-Jouppi.
Ja olen nainen.
En usko. Kokemusta on riittävästi, et ole voinut saada hyvää palvelua kolmessa liikkeessä kolmesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä liike?
Ja olen nainen.
En usko. Kokemusta on riittävästi, et ole voinut saada hyvää palvelua kolmessa liikkeessä kolmesta.
Kuulehan nyt. Minulla on ollut kortti vuodesta 1986, joten voit varmaankin päätellä ikäni ja mahdollisen autokauppakokemukseni. Mutta ihan sama, jatka sinä vain ihmettelemistä, mikset saa palvelua autokaupassa (tai muussakaan kaupassa).
Mikä tuossa siis naurattaa? Hän halusi punaisen auton. Niin onko siinä jotain vikaa, jos halua tietynvärisen auton?
Itsekin autoa hankkiessani tekisin lopullisen valinnan värin ja muodon perusteella, muissa ominaisuuksissa riittää, että auto on "ongelmaton".
Ysiltä vielä pätkä sivupolkua...
Toinen asiakasryhmä johon hyökkäisin kiinni olisivat pariskunnat. Siinä vaiheessa kun tiedusteluja on riittoisasti suoritettu ja on toiminnan aika, lähdetään liikkeelle kahdestaan. KESKIMÄÄRIN pariskunnat eivät kiertele huvikseen autoliikkeissä viettämässä kahdenkeskistä laatuaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen asiakasryhmä johon hyökkäisin kiinni olisivat pariskunnat. Siinä vaiheessa kun tiedusteluja on riittoisasti suoritettu ja on toiminnan aika, lähdetään liikkeelle kahdestaan. KESKIMÄÄRIN pariskunnat eivät kiertele huvikseen autoliikkeissä viettämässä kahdenkeskistä laatuaikaa.
Eikun seiskalta, sori. Viestejä oli lähtenyt välistä...
Vierailija kirjoitti:
Yllä oleva oli OT -mieheltä, ei ysiltä...
Ajaako Suomessa naiset oikeasti autolla?
Meillä meidän maassamme naisilta on kielletty.
miksi nainen ei saisi sanoa millaisen auton tahtoo? jos punaisuus on tärkein niin se on hyvä koska jos etsii luotettavuutta tai nopeutta niin saa vain valeita.
mies joka rakastaa sinistä