Raskaana ja olo on kuin virtahevolla. Mies, onko raskaana oleva nainen seksikäs?
Olen raskaana viikolla 30, eikä olo tosiaankaan ole hehkeä. Jotkut väittävät, että raskauden aikana nainen on kauneimmillaan, mutta tämä ajatus tuntuu juuri nyt hyvin kaukaiselta. En ole sujut muuttuvan kehoni kanssa ja kiusaannun ihmisten uteliaista ja ystävällisistäkin kommenteista vatsastani.
Haluaisin myös kovasti olla kaunis ja seksikäs puolisoni silmissä ja huomaan hakevani hänen hyväksyntäänsä. Hän taas ei tajua kipuiluani, sillä hänen silmissään muutos ei ole mikään valtava. Ongelma on siis lähinnä omien korvieni välissä.
Nyt vinkkejä kehiin, miten tuntisin itseni kauniiksi raskauden aikana? Ja kertokaa myös yleisesti, millaisia tunteita raskaana oleva nainen teissä herättää. Onko hän kaunis, aistillinen, söpö? Vai kömpelö, epäseksikäs ja vastenmielinen?
Kommentit (32)
Siis on miehiä joista raskaana oleva nainen on seksikäs. Muakin tuijotteli pari miestä salilla ihastuneena raskaana ollessani. En muista että muutoin kukaan noin selvästi olisi katseella siellä flirtannut normitilassani.
Vierailija kirjoitti:
Noh hei ehosta itseäsi jos se saa olosi paremmaksi. :)
Ja lue netistä muualtakin neuvoja itsesi hyväksyntään.
Koita muuttaa mind settingiä parempaan - toista itsellesi olevas kaunis aina kun epävarmuus iskee. Se on kuitenki väliaikaista. Raskaana tai ei, maailmassa on paljon muitakin asioita mihin kiinnittää huomiota kuin ulkonäkö.
Muuta se mitä voit, ja se mitä et voi muuttaa - anna olla.
Toivottavasti löydät oikean mielentilan :)
Kiitos ystävällisestä vastauksesta. Toki ulkonäkö on vai pieni osa ihmistä, mutta muutos ottaa kuitenkin koville. Raskaus kaikkineen on paljon rankempaa kuin mitä osasin kuvitella.
ap
Hyvin hoikat naiset ovat tietenkin raskaana "seksikkäitä"
Turvonneet naiset ovat varmastikin vastenmielisiä (joku eläin tähän)
Tarvitseeko naisen olla koko ajan miehen mulkkua miellyttävä?
Eikö ole mitään muuta arvoa ihmisellä kuin kyrvän tyhjennys käymäläksi kelpaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Noh hei ehosta itseäsi jos se saa olosi paremmaksi. :)
Ja lue netistä muualtakin neuvoja itsesi hyväksyntään.
Koita muuttaa mind settingiä parempaan - toista itsellesi olevas kaunis aina kun epävarmuus iskee. Se on kuitenki väliaikaista. Raskaana tai ei, maailmassa on paljon muitakin asioita mihin kiinnittää huomiota kuin ulkonäkö.
Muuta se mitä voit, ja se mitä et voi muuttaa - anna olla.
Toivottavasti löydät oikean mielentilan :)
Raskausaikana meikkaaminen ja muutenkin kemikaalien kanssa läträäminen ei ole mitenkään suositeltavaa nykytietojen valossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin hoikat naiset ovat tietenkin raskaana "seksikkäitä"
Turvonneet naiset ovat varmastikin vastenmielisiä (joku eläin tähän)
Tarvitseeko naisen olla koko ajan miehen mulkkua miellyttävä?
Eikö ole mitään muuta arvoa ihmisellä kuin kyrvän tyhjennys käymäläksi kelpaaminen?
Olen normaalipainoinen ja sopusuhtainen vartaloltani, en ole turvonnut mutta painoa on tullut 9 kiloa lisää raskauden aikana.
Ei naisen tehtävä tietenkään ole olla miehen mulkkua miellyttävä. En minä muiden miesten mielipiteistä juuri välitä, mutta haluaisin itse tuntea itseni kauniiksi ja haluttavaksi ja toivoisin, että myös oma puolisoni pitäisi ulkomuotoani viehättävänä. Omasta puolisostani on vaikea saada mitään irti, joten siksi kysyin palstan miesten mielipiteitä.
ap
Huomaa tässä kommentteja lukiessa että ollaan vauvapalstalla, sen verran ilkeitä kommentteja! Itsekin raskaana rv 28 ja olo on iso mutta en koe itseäni mitenkään rumaksi enkä tosin seksikkääksikään, kunhan olen ja nautin kun saan kantaa sisälläni ihanaa poikavauvaa! Seksi on jäänyt kun miestä ei haluta mutta hän kyllä minua hellii muutoin. Tsemppiä loppuraskauteen!
On. Raskaana oleva nainen on seksikäs ja kaunis samaan aikaan. Mulla ei ole mitään fetissiä raskaana oleviin, mutta isäksi tulemisen myötä vasta aloin kiinnittämään huomiota raskaana oleviin naisiin. Kai se on sitä kun tietää mikä asia lapsi oikeasti on. Siinä on sellaista kaunista erotiikkaa, vaikken tosiaan ole koskaan kokenut mitään seksuaalista vetoa raskaana oleviin - paitsi omaan vaimoon tietenkin!
M35
Huomaa tässä kommentteja lukiessa että ollaan vauvapalstalla, sen verran ilkeitä kommentteja! Itsekin raskaana rv 28 ja olo on iso mutta en koe itseäni mitenkään rumaksi enkä tosin seksikkääksikään, kunhan olen ja nautin kun saan kantaa sisälläni ihanaa poikavauvaa! Seksi on jäänyt kun miestä ei haluta mutta hän kyllä minua hellii muutoin. Tsemppiä loppuraskauteen!
Pikku poikia kommentoimassa. Mikään ei ole niin seksikästä kuin oma nainen, jonka on omalla spermallaan pamauttanut paksuksi. Se on myös muille merkki siitä, että olen mies enkä mikään tuhkamuna. Tykkäsin raskaana olevasta naisestani niin paljon, että pamautin vielä kaksi kertaa eukon tiineeksi. Helevetin seksikästä.
Minulla rv29 ja en tunne itseäni yhtään seksikkääksi. Näytän lähinnä muumilta omasta mielestäni. Miehen halut eivät ole muuttuneet ja haluaa pillua yhtä usein kuin ennenkin. Maha häiritsee ainoastaan itseäni, sillä on vaikea keskittyä seksiin kun vauva potkii sisälläni. Menee heti halut kun seksin aikana tuntee vauvan liikkeet.
Tissitkin näyttävät epämiellyttäviltä kun nännipihat ovat laajentuneet ihan valtaviksi. Selluliittia on myös kertynyt kaikkialle heti raskauden alkuviikoista lähtien. Ihmettelen miten mies voi haluta seksiä kanssani. :D
Tässä on sama homma kuin tissimies vs. pyllymies. Toiset pitävät raskaana olevia naisia seksikkäinä ja toiset eivät. Itse pidän seksikkäinä.
Mulla on kyllä sellainen fetissi, että kiinnostaa raskaana olevat. En kuitenkaan luonnollisesti tuijottele tai lähde pokaamaan ketään, kun sitä nyt tuskin moni siunatussa tilassa oleva varattu impi kovin suopeasti nielaisisi lemmen lurituksiani.