Listataan AV:n vakkarihullut
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Hullu/hullut jotka nostaa kokoajan " Laita tähän terkut sille, jota kaipaat ja mietit" ketjua.
Rassu toivoo että joku kaipaisi ja miettisi häntä..
Kiusaamishullu, näitä on tosin varmaan useampi. Epäilee kaikkien itseään miellyttämättömien henkilöiden olevan entisiä koulukiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Hullu/hullut jotka nostaa kokoajan " Laita tähän terkut sille, jota kaipaat ja mietit" ketjua.
Samaa miettinyt. Näyttää olevan moni, joka ketjuun kirjoittaa. Kuka jaksaa lukea näitä? Maailman turhinketjuhullu.
ffp-hullu, bloggaaja sfääreissä -hullu, sannihullu, annaabreuhullu, roopesalmishullu
Miska vai Misha, joka öisin kännipäissään kiroilee miksei kukaan keskustele hänen kanssaan. Tekee samanlaisia kirjoitusvirheitä kuin sössö, on ehkä hänen sivuhahmonsa.
katjahännishullu tehnyt itsarin kun ei ole enää näkynyt
-ikäerohullu (parikymppinen nainen ei ole sitä ja tätä)
-Kånken-avohoitotapaus
-Mandelaefektistä jauhava hörhö
Aina kello 23 ilmaantuvat sössö-celine, uskishullu ja Roope Salmisen hehkuttaja.
Unohdin "siansilmä"-hullun joka on ilmeisesti joskus saanut pakit sikaa muistuttavalta mieheltä ja nyt jankkaa sitä traumaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kissasi tekisi-kyselijä
Nää kissajutut on kyllä joskus aika hauskoja. Ainakin viime vaalien alla kun keskusteltiin siitä mitä puoluetta kenenkin kissa äänestää.
anaalihamsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anaalihamsteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne on ilmaantunut uusi tapaus illan aikana. Anaalihullu.
Ei ole uusi tapaus, Sama anaalihamsteri joka huutelee peppua harva se päivä.
En oo nähny ennen
Ole iloinen
PEPOU & PEHVARALLAA KAIKILLE! <3
ANAALIHAMSTERI LÖYSI TÄNNE VASTA PARISEN PÄIVÄÄ SITTEN MUTTA ON TULLUT JÄÄDÄKSEEN! KIITOKSIA VAAN LÄMPIMÄSTÄ VASTAANOTOSTA! TÄMÄ ON AINOA NIMIMERKKINI, MUUT PYLLYHULLUT EIVÄT SIIS LIITY MINUUN. SAMANHENKISIÄ YSTÄVIÄ OLISI SILTI KIVA SAADA!
P.S. TEKISI KOVASTI MIELI PEPPUA! <3
Ymmärrän jos sinulla ei ole entuudestaan samanhenkisiä ystäviä. Ei taida olla tästä eteenpäinkään.
ÄLÄ OLE NIIN VARMA. MINULLA ON JO FANEJA! <3
http://www.vauva.fi/keskustelu/2672761/oon-rakastunut-anaalihamsteriin
No ainakin jaksat uskollisesti yläpeukuttaa omia kommenttejasi.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousupapan akka pilkkuvirheineen (paljastunut sittemmin itse papaksi)
Ai se oikeesti oli joku vaari :'D se esiinty tosi pitkään n38 nimellä
Listataan tänne joka päivä palstan hulluimmat jenkilöt -hullu.
Nämä "mitäs nyt" kyselijät. Aihe voi olla mitä tahansa, tyyliin kävin paskalla ja ukko ei tykännyt. " Mitäs nyt"? Lapsellinen ja tunnistettava idioottimainen aloitus
Ylipäänsä kaikki "olen se ja tämä. Kysyttävää?" -kyselijät. Äärimmäisen rasittavaa!