"Hän sanoi KYLLÄ" Oral-B mainos
Valloittavan suloinen se mainoksen blondi mimmi. Saispa pitää sylissä.
Kommentit (21)
Se vaalea lettipää? MAAILMAN ÄRSYTTÄVIN MAINOS! Voittaa jopa sen taannoisen Trivagon ja "Ooks sä tuplannu annoksen?" -mainoksen.
Alapeukutan teitä söpöliinin kehujia.
T:katkera av-lehmä
Oralin valheelliset mainokset ärsyttävät. Ei se sähköhammasharja vahvista hampaita. Ikenien verenkiertoa voi vähän tehostaa. Ja typeriä molemmat muikit, niin blondi kuin brunettekin.
Vierailija kirjoitti:
Oralin valheelliset mainokset ärsyttävät. Ei se sähköhammasharja vahvista hampaita. Ikenien verenkiertoa voi vähän tehostaa. Ja typeriä molemmat muikit, niin blondi kuin brunettekin.
Onko brunette se joka sössöttää "Kyllä se nyt varmaan pitää vaihtaa"? Järkyttävän ärsyttävä sekin!
Ollut myös Salkkareissa "oikea Isabella"
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/salatut-elamat/uutiset/artikkeli/vide…
Nätti tyttö kyllä, mutta mainos vei maun. Tässä yksi miehensä kanssa toivoo ettei enää nähdä ja saatika kuulla missään.
Hän sanoi kyllä- muija looks like maniac , kun nousee siitä tuolista lähemmäs kameraa ja silmät laajentuneena tuijotta kameraan.
Olen aina luullut dubbaukseksi ja miettinyt mitä kieltä mainoksessa alunperin puhutaan... Synkronisointi ei pelaa tai sitten mainoksessa on jonkun muun (ärsyttävä) ääni. Onkohan hänellä itsellään joku VIELÄ kauheampi ääni...Mainoksessa on myös tosi outoa sanavalintaa.
Opettava av-lehmä kirjoitti:
Olen aina luullut dubbaukseksi ja miettinyt mitä kieltä mainoksessa alunperin puhutaan... Synkronisointi ei pelaa tai sitten mainoksessa on jonkun muun (ärsyttävä) ääni. Onkohan hänellä itsellään joku VIELÄ kauheampi ääni...Mainoksessa on myös tosi outoa sanavalintaa.
Tai sit se ääniraita on otettu uusiksi.
Nämä mainokset ihan ymmärrettävästikin ärsyttävät niitä naisia, jotka ovat itse mainosten naisten vastakohtia. Siis rumia, miesmäisiä ja naama norsunvitulla.
sellastaettä kirjoitti:
Tuo tyttö on niin käsittämättömän kaunis ettei mitään järkeä. Aivan mielettömän upea. <3
T: Mies 28
Saisiko vielä linkin tähän ihanaan videoon. Näin sunnuntaiaamuna alkaa jöpöttää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä puhutko samasta blondista, mutta jossain hammastahnamainoksessa on tosiaan yksi aivan tajuttoman suloinen tyttö. Aivan ihanan näköinen!
Hienoa, että joku muukin on huomannut sen ihastuttavan vaalean naisen. M35
sellastaettä kirjoitti:
Tiedätkö kuka on se toinen nainen vastaavassa mainoksessa? Sellainen blondi sekin, mutta pitemmät hiukset ja taisi olla ponnarilla ne hiukset.
siis äärettömän ihana!
vaimo jo ihan mustis. Itse jo epäilen mielenterveyttäni kun rakastun mainoshahmoon
En meinannut uskoa että on tuo miss kristan ,mutta näkyykin olevan mainoksen kuva siellä
Tehkää hänestä superjulkkis että saadaan katsella useammin
Jopa hänen mummonsa näkyy olevan aika söpö.
Vaikkei varsinaisesti kuulukaan kohderyhmääni.
voisiko joku perustaa misskristanfan clubin?
En tiedä puhutko samasta blondista, mutta jossain hammastahnamainoksessa on tosiaan yksi aivan tajuttoman suloinen tyttö. Aivan ihanan näköinen!