Olen nainen jolla on paljon himoja. Onko tämä yhtään normaalia?
Haluan seksiä, ja paljon. Enemmän kuin miesystäväni. Onko tämä yhtään normaalia? Aamulla haluaisin seksiä ja myös ennen nukkumaan menoa. Onko mulla seksiriippuvuus?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Öö, en tajua, mitä kysyjä tarkottaa. Tottakai on normaalia, et ihminen haluaa! Mä olisin huolissani, jos lakkaisin haluumasta. Vai onks tässä nyt taas kyse siitä ihme harhaluulosta, et naisten ei kuulu haluta, miesten vaan? Heittäkää ny jo se harhakäsitys roskakoppaan, se on ikivanha uskomus.
Siis kaikki saavat haluta, mutta pääosinhan se menee niin, että mies on halukkaampi. Toki on toinkinpäin olevia tilanteita ja niistä puhutaan nykyään enemmän.
Ihan normaalia. Mullakin ne on ollu miehet, jotka pihtaa eikä toisin päin. Nykysessä ihastuin siihen, että se haluaa yhtä usein seksiä kun minä. Alkuun se joutu ottaa kerran särkylääkettäkin, että pystyi kun kalu oli jo niin kipee. Meillä on edelleen seksiä päivittäin. Ollaan oltu yhdessä 7 vuotta ja meillä on kaksi lasta. Pisin aika ilman seksiä on ollut 2vk. Lisäksi harrastan 1-3 kertaa päivässä omaakivaa.
En koe olevani seksiriippuvainen, koska voin olla ilmankin ja ajattelen muutakin, yleensä en vaan halua olla ilman..
N27
Vaihdetaanko puolisoita. Voin antaa miehellesi tuollaisen haluttoman naisen. Itse voisin sekstailla aamulla, illalla ja siinä välissä.