Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni juorusi arkaluontoisesta asiasta miehellensä

Vierailija
27.09.2016 |

Keskustelin eilisiltana puhelimessa ystäväni kanssa eräästä arasta asiasta, josta hänellä on myös kokemusta monien vuosien ajan. Päätimme puhelun hyvissä merkeissä, mutta hetken kulttua huomasin jostain tulevan puheensorinaa. Tajusin tuolloin ystävältäni jääneen puhelu vielä päälle (ja kappas kummaa kun oman puhelimen näyttö ei ollut suostua yhteistyöhön). Kuulin ystäväni miehen kysyneen, että mikä ongelma minulla jälleen kerran oli ja ystäväni alkoi kertoa asioitani miehellensä (!!!!!) Kuulin ystäväni myös kertoneen turhautuneena "No se Tiina kertoo mulle näitä asioita, koska ei sillä ole muita ystäviä, joille kertoa!" Tästä kommentista loukkaannuin erittäin pahasti, koska olen aina uskoutunut tälle ystävälle ja hän on luvannut keskusteluidemme jääävän kahdenkeskeisiksi. Ja okei, myönnetään, että minulla ei sen pahemmin ystäviä ole.

Mitä tekisit tilanteessani, ottaisitko puheeksi vai antaisitko olla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kertoa näitä juttuja jatkossakin hänelle vai et?

Aika moni pariskunta jakaa joksenkin kaikki asiat keskenään.

Vierailija
2/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se voinut sanoa ympäripyöreästi miehelleen, että kaverilla oli huolia. Pitääkö yksityiskohdat kertoa. Ikävää aloittajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa tämä: ,aika usein naiset kertoo miehensä arat asiat ystävilleen. Yhtä törkeää.

Vierailija
4/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan hölötä kavereideni yksityisasioita miehelleni. Varsinkaan, jos on erikseen pyydetty, että jäävät kahdenkeskisiksi. Ap, hommaa parempia ystäviä.

Vierailija
5/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kertoa näitä juttuja jatkossakin hänelle vai et?

Aika moni pariskunta jakaa joksenkin kaikki asiat keskenään.

Sitä tässä mietinkin, että haluanko jatkossa kertoa asioitani. Kenellekään.

Vierailija
6/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhuisi enää asioistani tälle henkilölle. Ehkä en välejä kuitenkaan katkaisisi kokonaan, jos on ainoa ystävä. Lenkkiseuraksi ym sitten.

Vierailija
7/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin jaan mieheni kanssa monia kavereiden kanssa käytyjä keskusteluja. Jonnekin minunkin täytyy saada taakkaani kevennettyä. Ja monesti hänellä viisaampia näkökulmia asioihin.

Vierailija
8/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin ihan kiusalla valheita, mm. valehtelisin saaneeni palkankorotuksen, perinnön tms. Tai kertoisin tavanneeni kerrankin mukavan ja älykkään naisen ja ystävyyden vaikuttavan lupaavalta. Kehuisin naista maasta taivaaseen kuinka hieno ja mielenkiintoinen ihminen hän on ja miten upea koti ja diipa daapa...siinähän juoruaisi!

Vierailija
9/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin henkilölle viestiä, että puhelu jäi päälle ja kuulin kaiken mitä puhui miehensä kanssa. Miettisin sinuna tarkkaan haluatko olla hänen kanssaan edelleen tekemisissä vai mainitsetko heti samaisessa viestisä ettet halua kuulla hänestä.

Toisaalta sinulla on pieni itse tutkiskelun paikka. Oksennatko kaikki murheesi tälle yhdelle ystävälle? onko niitä murheita kuinka paljon? Ja Kertooko ystäväsi sinulle omia asioitaan ja Kuunteletko sinä?

Jotkut ihmiset ovat erittäin rasittavia kun olettavat voivansa avautua vain omista asioistaan ilman mitään vastavuoroisuutta. Silloin ymmärtäisi ystävän reagointia paremmin, vaikkei se oikein ollutkaan!

Vierailija
10/10 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin henkilölle viestiä, että puhelu jäi päälle ja kuulin kaiken mitä puhui miehensä kanssa. Miettisin sinuna tarkkaan haluatko olla hänen kanssaan edelleen tekemisissä vai mainitsetko heti samaisessa viestisä ettet halua kuulla hänestä.

Toisaalta sinulla on pieni itse tutkiskelun paikka. Oksennatko kaikki murheesi tälle yhdelle ystävälle? onko niitä murheita kuinka paljon? Ja Kertooko ystäväsi sinulle omia asioitaan ja Kuunteletko sinä?

Jotkut ihmiset ovat erittäin rasittavia kun olettavat voivansa avautua vain omista asioistaan ilman mitään vastavuoroisuutta. Silloin ymmärtäisi ystävän reagointia paremmin, vaikkei se oikein ollutkaan!

Kyllä, olen tutkiskellut itseäni ja hyvin useaan otteeseen. En mielestäni "rasita" ystävääni murheillani ym. ja keskustelumme ovat olleet aina vuorovaikutteisia. Monesti soitan hänelle ensin ja kysyn hänen ja perheensä kuulumisia. Vastavuoroisesti hän tilittää ongelmistaan ja murheistaan, joissa yritän parhaani mukaan auttaa. Mieleeni ei ole koskaan tullut juoruta miehelleni ystävieni henk.kohtaisia asioita. En minä olisi ko. asiasta hänen kanssaan puhunut, mutta tiesin, että hän on käynyt läpi elämässään samoja asioita.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi