Siis ei rumaksi haukuta kun naisia jolta betat haluaa mutta ei saa
Ja ei en enää pane rumia joten turha vaivautua. Mulla olisi vähän parempaakin tarjontaa. Eikä mun itsevarmuus karise näistä nyyhkykertomuksista. En vain ole kovin kiinnostunut miehistä koska tää keissi on aika hyvin avannut mun silmät kuinka tyhmiä ja vietävissä miehet ovat. Enkä ala hymyilemään miehille, joten turha vaivautua. "Miten se voi kävellä noin ylpeä ilme naamalla, eihän se edes ole kaunis" Hei sä oot ruma. Tässä tää meneee. Mutta sitten ne säikähtääkin kun sanonkin takasi. Äärifemakot ei tykkää miehistä kovinkaan paljon. Voisko rumat pullanaamat käsittää tämän. Okei, on mullakin heikkoja hetkiä, mutta ette te näillä trollaamisilla ja minuna esiintymisillä kerjäten sääliä saa multa kyllä mitään irti. Mua vähän vi*uttaa vaan. Mutta ootte te toisaalta aika koomisia, kun vuosi tolkulla jaksatte. Varmaan joku runk*ari, joka vihaa feministisiä kannanottoja on nyt vetänyt herneet nessuun, ja naiset jotka luulee että MINÄ olisin pannut niiden miehiä, kun tosi asiassa minä olen aina ollut solidaarinen naisia kohtaan. Se vaan on ongelmallista, että kyllä nämä varatut miehet ovat yrittäneet. Älkää ristiinnaulitko sanansaattajaa, kun kerron täälllä totuuksia ja kiusaan kiusaajia toisinaan. Mutta se johtuu siitä että ne kirjottaa minuna, itse asiassa paljon paremmalla suomen kielellä (sillon kun en jaksa panostaa teksti on tajunnanvirtaa, ja sisältää paljon kirosanoja).Soriii. Niin betat, en pane kuin alfoja.
Kommentit (10)
Helpottiko? Kannattaa vähän hellittää. Ei maailma ole niin vakava paikka.
t: beta
Oli miten oli, et osaa kirjoittaa yhtään. Jo otsikko muotoiltu niin oudosti, että tuskin selvän sai. Itse viestin teksti jatkoi samalla sekavalla linjalla. Sinun tasosi on kyllä enemmän omissa kuvitelmissasi.
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli, et osaa kirjoittaa yhtään. Jo otsikko muotoiltu niin oudosti, että tuskin selvän sai. Itse viestin teksti jatkoi samalla sekavalla linjalla. Sinun tasosi on kyllä enemmän omissa kuvitelmissasi.
:D no justiinhan sanoin niin. Mene nyt läski jo vi**uun :D
Vierailija kirjoitti:
Sinuna esiintymiset? Tarkoitatko että luet palstaa niin, että ajattelet jonkun esiintyvän sinuna? Kerropa lisää. Miksi ajattelet niin?
No sinähän sen parhaiten tiedät, oi erifoorumirunkkupsyko
Kannattaisi panostaa itsensä kehittämiseen, koska kauneus on katoavaista.
Ensin takaisin koulunpenkille ja hankkimaan kirjoitustaito ja varmaan muutakin sivistystä jäänyt välistä.
Naisen suurin kirous on usein hyvä ulkonäkö yhdistettynä yksinkertaisuuteen, koska ulkonäön avulla vielä ketkuttelee nuorena, mutta kun ulkonäkö karisee, ei olekaan mitään enää, kun ei ole tajunnut kehittää itseään. Nuo sössötykset alfoista ja betoista - mene hyvä ihminen kouluttautumaan ja keskity muihin asioihin kuin itseesi peilaaamiseen miesten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi panostaa itsensä kehittämiseen, koska kauneus on katoavaista.
Ensin takaisin koulunpenkille ja hankkimaan kirjoitustaito ja varmaan muutakin sivistystä jäänyt välistä.
Naisen suurin kirous on usein hyvä ulkonäkö yhdistettynä yksinkertaisuuteen, koska ulkonäön avulla vielä ketkuttelee nuorena, mutta kun ulkonäkö karisee, ei olekaan mitään enää, kun ei ole tajunnut kehittää itseään. Nuo sössötykset alfoista ja betoista - mene hyvä ihminen kouluttautumaan ja keskity muihin asioihin kuin itseesi peilaaamiseen miesten kautta.
No herranen aika, olen yliopisto-opiskelija. Ja taisin sanoa jo kirjoitustaidosta jotain. Mutta eihän yksinkertanen ihminen ymmärrä tajunnanvirtaa. Ja kielioppisäännöt on ihmisille joilla ei ole omaa mieltä ja tahtoa.
KUKAAN täällä ei tiedä kenenkään toisen ihmisen henkilöllisyyttä, olemme kaikki täällä anonymiteetin suojissa kommentoimassa, sinä myös, joten miksi luulet että joku sinuna esiintyisi? Miten se on edes mahdollista kun ei täältä ketään pysty viestien perusteella edes tunnistamaan jos ei tyyliin laita henkilökohtaisia yhteystietojaan viestiinsä? Ja kuka niin tyhmä olisi että mitään tuollaista edes tekisi? Ei näissä sinun aloituksissasi ole järjen hiventäkään, kannattaisi jo alkaa pikkuhiljaa rauhoittumaan.
Harvoin näkee noin pitkää tekstiä jossa ei ole mitään mieltä, punaista lankaa on turha etsiä kun sitä ei taida olla olemassakaan tässä tapauksessa.
Sinuna esiintymiset? Tarkoitatko että luet palstaa niin, että ajattelet jonkun esiintyvän sinuna? Kerropa lisää. Miksi ajattelet niin?