Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä/miten aloititte masturboinnin?

Vierailija
26.09.2016 |

Itse olin varmaan joku 5v, kun näin alastomia naisia TV:ssä ja housuissa alkoi tuntua kummalta ja teki mieli kosketella pippeliä. Sitten illalla omassa sängyssä huomasin, että kovettuneen pippelin hankaaminen tuntui hyvältä ja kun sitä teki tarpeeksi, niin tuli tosi hyvä olo, joka auttoi tavallaan purkamaan tämän asian, jonka olin nähnyt TV:ssä aiemmin illasta. Sen jälkeen tästä pippelin hieromisesta tuli säännöllistä touhua, josta tuli jäätyä kerran jopa kiinnikin. Mutta en siis tietoisesti tajunnut runkkaavani, vaan se oli vain tapani käsitellä kiihottavia asioita, esim. juuri jos näin hyvännäköisiä naisia jossain lehdissä tai TV:ssä, niin heti piti mennä piiloon hankaamaan, että sai sen hyvänolontunteen.

Ensimmäisen kerran masturboin ihan tietoisesti, kun näistä asioista alettiin koulussa puhua, eli joskus 5-6-luokalla. Ensimmäiset mällit tuli muistaakseni 13-vuotiaana. Muistan sen kerran hyvin, kun olin koko elämäni siihen asti runkkaillut siten, että aikani tumputettua sain orgasmin, muna sykki ja tuntui tosi hyvältä mutta mitään ei tullut ulos. Usein pystyin pikkupoikana saamaan orkun vielä monta kertaa putkeen. Olin siis hieman hämmentynyt kun niihin aikoihin näihin runkkailusessioihini alkoi liittyä sellaista kusihädän tunnetta, joka ei helpottanut vaikka kävi kusella ennen touhujen aloittamista. Senpä takia runkkailinkin pitkään niin, että yritin saada orgasmin, mutta pidättelin tuota "kusihätää" samalla, koska en halunnut sotkea paikkoja pissallani. Näistä runkkailuista jäi kuitenkin aina sellainen fiilis, että homma ei mennyt ihan loppuun asti. Jossain vaiheessa kuitenkin sain päähäni, että olisiko se sittenkään kusta, mikä sieltä on tulossa, kun koulussa oli joskus puhuttu siemensyöksystä. Niinpä päätin testata teoriani kotipihamme leikkimökin takana, jossa oli suojaista ja hyvä sotkea, kun rikoksen jäljet katoaisivat luontoon. Siinä sitten aikani runkkasin kivikovaa munaani ja kusihädän paine senkun kasvoi mutta minäpä en lopettanutkaan vaan annoin mennä vaan. Sitten se tapahtui: spermaa suihkusi kaaressa pitkin nurmikkoa ainakin 8 sykäyksen verran ja tunne oli jotain sanoinkuvaamatonta. Sen jälkeen tuota touhua tulikin harrastettua parikin kertaa päivässä, tiedättehän teinipoikien seksivietin. Sittemmin tahti on hiljentynyt.

Oho, tulipa pitkä sepustus. Mutta joo, kertokaa oma tarinanne, eli minkä ikäisenä/miten aloititte masturboinnin? Olisi kiva kuulla sekä naisten että miesten kokemuksia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 4-5-vuotiaana aloitin hinkkaamalla itseäni huonekaluihin yms (olen naispuolinen). Minulla oli jo toistuvia ja selviä seksifantasioita 6-vuotiaana, mitkä muistan tänäkin päivänä. 

Vierailija
2/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 4-5-vuotiaana aloitin hinkkaamalla itseäni huonekaluihin yms (olen naispuolinen). Minulla oli jo toistuvia ja selviä seksifantasioita 6-vuotiaana, mitkä muistan tänäkin päivänä. 

Oletko vielä vanhempana vahvasti seksuaalinen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin varhain. Ehkä just siinä 5v. En muista tarkkaan tuota aloittamisen syytä mutta muistan sen, että runkkasin paljon, jopa päiväkodissa päiväunien aikaan. Kun muut olivat päiväunilla, niin minulla vain peitto heilui - kiimainen kakara kun olin.

Vierailija
4/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v työnsin ekan kerran löylykauhan perseeseen.

Vierailija
5/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, käsi vaan heilui koko ajan.

t. pervo-kake

Vierailija
6/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka orgasmi noin 4-vuotiaana

Vierailija
7/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tumputin täysillä jo kohdussa ollessani. Synnytyksessä tuli kuulemma ensit viisi litraa mälliä ja vasta sitten plumpsahdin minä.

Vierailija
8/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Mä oon nainen, enkä oikeesti, rehellisesti muista aikaa, jolloin en olis fantasioinu välillä jotain tosi härskiä ja myös runkannu. Mä enimmäkseen nylkytin huonekaluja, ku olin yksin. Vast joskus teininä aloin räplää käsin.

Vierailija
9/13 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppihepoa pidin pikkulikkana jatkuvasti haarojen välissä. Sitä kun hinkutti rakoa vasten, niin tuntu hirmu hyvältä.

Vierailija
10/13 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin tietoisen alakerran hyväilyn n. 15 vuotiaana, olen todennut että se on usein minun tapani käsitellä vaikeita asioita ja purkaa ne hiljaisena hyvänä olona pois. Olen nyt pari vuotta vanhempi, 'koskematon' eikä tähän mennessä ole ketään löytynyt vielä. Enkä vieläkään pistä sormia sisälle (jos nyt ymmärrätte mitä tarkoitan) koska pelkään yhä että se sattuu.

Vierailija
11/13 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-13 vuotiaana kerrostalon pommisuojassa puolin ja toisin naapurin siskosten kanssa toisiamme katsellen ja seksuaalisesti heräillen. Sitä jatkuikin sitten pari vuotta ennenkun edettiin yhdynnän kokeiluihin.

Vierailija
12/13 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei varmaan kukaan usko mutta masturboin ja sain ensimmäisen orgasmini vasta 25-vuotiaana. Seksiä harrastin ensimmäisen kerran vasta 26-v. N29

Vierailija
13/13 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotiaana masturboin ensimmäisen kerran oikeasti niin, että sain sekä siemensyöksyn että orgasmin. Sitä ennen masturbointi oli ollut sellaista itsensä hinkuttamista eri asioihin.

M42