No, mitäs tykkäsit töihin tällaisista eväistä?
Eilen kyselin vähän toisenlaisista, nyt pyynnöstä väsäsin TET-harjoitteluun menevälle teinille pasta-kinkku-Aurajuusto-viinirypälesalaatin, jossa majoneesipohjainen kastike, sen lisäksi kourallinen "party snackseja", omenatäysmehutetra. Välipalaksi omena-mangosmoothie ja kirsikkatomaatteja.
Teini muuten haaveili jo tämänpäiväisten eväiden (broileri-fetawrapit, viinirypäleet, juustopalat, 4 hedelmän mehu, pistaasimantelit ja välipalajuoma) kohdalla että sitten aikuisenakin ajelee joka aamu äidin kautta töihin hakemaan eväät :D Ja kertoi että olipa niitä työkaverikin pitkään katsonut sen näköisenä että "mitäs sulla oikein on, nam nam" :D
Kommentit (8)
Tee mulleki eväät huomiseks! Tuun hakee ne aamulla. Oon siinä joskus ysin aikaan, oo valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Tee mulleki eväät huomiseks! Tuun hakee ne aamulla. Oon siinä joskus ysin aikaan, oo valmiina.
Haha, lähden itse jo kuudelta töihin :) ap
Vierailija kirjoitti:
Teini ei osaa itse tehdä eväitään?
No ei sen vielä tarvi. Mutta en ajatellut enää aikuisena sille eväitä tehdä että tulee hakemaan töihin mennessä :D ap
Jaa ne oli teinille. Se selittää kaiken.
Wrapit kuulosti hyviltä, mutta tuo pastasalaatti ei. Liian raskas omaan makuuni.
Kuka vittu nyt töissä kävisi?