Tuli mieleen yhden ketjun sekasaunasta...
Onko teille käynyt niin että olet sekasaunassa ajautunut harrastamaan seksiä? Mulle on kerran käynyt näin.
Oltiin isommalla porukalla saunomassa ja loppujen lopuksi saunaan jäätiin vain mä, mun kaveri ja yksi mies. Oltiin totta kai vähän tuiskeessa, mutta ei missään räkäkännissä ja tuli keksittyä hölmö juttu. Sanoin vitsillä sille kundille, että miksä sä jäit saunaan kun me oltais haluttu rakastella tyttöystävän kanssa (siis oikeasti vain ystäväni). Tää mies siihen, että ei tartte antaa hänen häiritä. No minä nohevana tyttönä suutelin kaveriani ja hieroin hänen rintoja. Näin heti että kundilla otti välittömästi eteen, josta me kaverin kanssa vain innostuttiin. Mä en oikeasti ole mikään bi tai lesbo, mutta tuo karkasi vähän käsistä ja aloin hyväillä kaverini klittaa ja huomasin että sekin oli tosi kiihottunut. Kundi ei kestänyt enää vaan tökkäsi kaverilleni kikulin suuhun ja kaverini antoi hänelle suuhoitoa samalla kun mä hoitelin kaverini alapäätä. Ei kestänyt kauaakaan kun mun kaveri tuli ja mäkin aloin olla tosi kiihottunut. Olisinkin halunut että kaverini olisi antanut mullekin orkun, mutta sitä alkoi jotenkin hävettää aivan helvetisti ja lähti aika lujaa saunasta. Mä en halunnut jäädä ilman, joten mä olin välittömästi valmis panemaan tän kundin kanssa. Hommat hoidettiin ihan perinteisesti, mutta olisin halunnut kokea että toinen nainen olisi nuollut mulle orkun, mutta toisaalta ei tuo mieskään ollut hassumpi.
Toi on mun ainoa kokemus niin lesboilusta kuin ryhmäseksistä. Tän kundin kanssa harrastettiin vielä pari kertaa muutaman kuukauden aikana seksiä, mutta ei siitä varsinaisesti muuta koskaan tullut.
Kommentit (6)
Ei ole kokemusta mutta ei ole ollu mahiksiakaan. Valmis olisin just tuollaiseen mitä ap kertoi.
Minulla on yksi vähän vastaava sekasaunakokemus, joskaan en nyt ala sitä tarkemmin avaamaan etteivät osapuolet tunnista itseään.
Ennen oli seksitarinatkin parempia. Tule takaisin, Regina.
Ei ole käynyt, ois kyllä kiva jos kävis.