Miten reagoisit, jos miehesi ei..
..antaisi sinulle edes kukkasia syntymäpäivälahjaksi?
Kyllä minua onniteltiin ja pienen pusun sain mutta eipä muuta. Onko se että kukkasin muistaisi, liikaa pyydetty/odotettu? no yhtä kaikki, hemmetin halju olo tuli ja on yhä.
Kommentit (8)
Niin...minusta asia on kuitenkin hieman eri, miehet ei yleensä kukista perusta ja sitä minä vain "odotin", varsinkin taloudellisen tilanteemme huomioiden eli en mitään koruja, ulkona syömisiä, lahjakortteja tms.
ap
En saa koskaan mitään ja sen vuoksi olen lopettanut minäkin lahjojen antamisen. Mies ei osta lapsillekkaan koskaan mitään.
Saan yleensä onnittelut ja illalla hyvää seksiä. Kukkasia ostan itse niin usein, että ne eivät oikein enää olisi kummoinen lahja ja syömässäkin käymme aika usein koko perheen voimin. Tosin kyllä se hyvä seksikin on aika normia, mutta sen olen sanonut, että turhaa roinaa en halua, sitä koti pullollaan ja koruni ostan itse. Olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. En minäkään miehelle osta mitään, mutta onnittelen ja panostan häneen kahdenkesken kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Niin...minusta asia on kuitenkin hieman eri, miehet ei yleensä kukista perusta ja sitä minä vain "odotin", varsinkin taloudellisen tilanteemme huomioiden eli en mitään koruja, ulkona syömisiä, lahjakortteja tms.
ap
Niin teitkö sitten jotain erikoista miehen mieliksi hänen syntymäpäivällään? Vai opetitko hänelle (tekemättömyydelläsi) ettei tarvitse vaivautua?
Tsemiä kuitenkin, se on ikävää kun tuntuu ettei kumppani välitä eikä viitsi vaivautua. :(
Parisuhteessa aina odotin lahjoja, ja niitä myös sain. Tosin en kukkia, en pidä niistä. Viimeisinä aikoina kun jäi merkkipäivä muistamatta olin kieltämättä loukkaantunut. Tykkään itsekin ostaa lahjoja toiselle.
Mies kuitenkin muisti sun syntymäpäivän. Mun ei muista, jos lapset ei muistuta
No kyllä mä olisin ihmeissäni, tähän asti on tullut kukat aina synttärinä ja äitienpäivänä. Hääpäivänä ei muista mitenkään. En mä varmaan kauheesti loukkaantuisi.
Riippuu siitä mitä olisin antanut itse miehelle synttärilahjaksi aiemmin.
Jos en olisi itse antanut myöskään enempää kuin suukon ja onnittelun niin en voisi vaatia enempää häneltäkään.