Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hitto, jos mä nyt jonkun klamydian oon saanu niin loppuu mun
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla on ollut klamydia ja elämä on jatkunut oikeen mainiosti sen jälkeen:) kyllä ihmiset saa toisiltaan viruksia/bakteereita muutenkin kun seksistä. Klamydia on harmiton jos sen huomaa ja hoitaa heti.
En yleensä anna kumppaneille mitään listaa kaikista elämäni aikana sairastetuista taudeista. kunhan et nyt tartuta eteenpäin ja hoidat taudin kuntoon niin en ymmärrä miksi siitä tarvitsisi kenellekään mainita.