Uskallanko syödä vanhat omar-munkit
Älkää kysykö, miten näin on päässyt käymään, mutta uskallanko syödä viime keskiviikkona ostetut omar-munkit (2 kpl), jotka tarran mukaan vanheni eilen? Imetän vielä, siksi kysyn, muuten vetelisin ne huoletta. :-D
Kommentit (9)
Anna mennä ääntä kohti vaan. Ei ne mikskään ole menneet.
Alan uskomaan, että tämä Omar-munkkien ihanuudesta tänne usein kirjoittava Omar-munkkiseksuaali on sama henkilö kun eräillä muilla mieltymyksillään tätä palstaa ainakin eilen häirinnyt henkilö.
En minä tänne niistä ole ennen kirjoitellut. Munkkiseksuaali taitaa olla joku ihan muu, tosin nyt alkoi kiinnostaa, että mikäs juttu tuo oikein on? :-D Siitä päätellen, kuinka ne on kaupasta yleensä aina ihan loppu, niin niitä taitaa syödä aika moni...
Omar-munkin syöminen on kuin Jumala nussisi sinua suuhun ja laukoisi taivaallisen spermansa vatsalaukkuusi asti!
Leivonnaisissahan on aina parasta ennen päiväys. Eikä ne ole hengenvaarallisia vaikka vähän olisi homeessakin, jos vahingossa syö.
Vierailija kirjoitti:
En minä tänne niistä ole ennen kirjoitellut. Munkkiseksuaali taitaa olla joku ihan muu, tosin nyt alkoi kiinnostaa, että mikäs juttu tuo oikein on? :-D Siitä päätellen, kuinka ne on kaupasta yleensä aina ihan loppu, niin niitä taitaa syödä aika moni...
Pahoittelen syvästi. Aloitus vain kuulosti tämän Omar-munkkiseksuaalin kirjoittamalta. Aina välillä tänne kirjoittelee selvästi sama Omar-munkkien ihanuudesta hyvin yksityiskohtaisesti kirjoittava, joka kirjoituksiensa perusteella saa Omar-munkeista seksuaalista tyydytystäkin. Minustakin Omar-munkit ovat kyllä hyviä, mutta ei sentään noin hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Omar-munkin syöminen on kuin Jumala nussisi sinua suuhun ja laukoisi taivaallisen spermansa vatsalaukkuusi asti!
Jaa, no ilmankos mua aina oksettaa sen jälkeen, kun oon syönyt niitä... Mut silti pakko syödä. :-*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen syvästi. Aloitus vain kuulosti tämän Omar-munkkiseksuaalin kirjoittamalta. Aina välillä tänne kirjoittelee selvästi sama Omar-munkkien ihanuudesta hyvin yksityiskohtaisesti kirjoittava, joka kirjoituksiensa perusteella saa Omar-munkeista seksuaalista tyydytystäkin. Minustakin Omar-munkit ovat kyllä hyviä, mutta ei sentään noin hyviä.
5 on Omar-munkkiseksuaali ja 8 mm. eilinen tarkoittamani häirikkö.
varmaan jossei ne oo homeessa.. mutta eiköhän ne oo sen verran sokerilla ja lisäaineella kyllästetty että ne säilyy seuraavat 20-vuotta....