Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huom! TAMPERELAISET (kysymys)
26.09.2016 |
Onko Treen poliisilaitoksen lupapalvelupisteessä vielä se passinkuvaus automaatti koppi vai pitääkö käydä ihan kuvattavana valokuvaamossa?
Kommentit (3)
Oli siinä ainakin vielä keväällä, mutta helpommalla pääset kun käy valokuvaamossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täällä kaikki Suomen kuvaamot, jotka toimittavat valokuvan suoraan sähköisesti poliisin järjestelmiin.
https://www.lupakuvienvastaanotto.fi/PhotoStudio/PhotoStudio.aspx
Alue: Aihe vapaa
En tiiä ko asun stadis