Minkä nimisiä kaksosia tunnette? Ihanimmat ja kamalimmat nimiparit ja perustelut..
Kommentit (71)
kun kerran täällä olet niin miksi ihmeessä olet ottanut lähes kaikki kuvat irc-galleriasta pois? Minä tykkäsin katsella kuvia teidän ihanasta perheestä.. Kaksosetkin niin suloiset että vauvakuumeelta ei voi välttyä ;)
Liisa ja Laura
Alpo ja Heikki
Heidi ja Sanna
Tuuli ja Taneli
2 paria on aikuisia ja 2 paria lapsia...
Olen vähän henkisesti maassa tällä hetkellä enkä jaksa piikittelyä. Ehkä elämä voittaa vielä ja laitan muutaman kuvan galleriaan takaisin.
niin Bettiina Nina Karoliina on epäsuhtainen nimi, sille ei voi mitään. Sama kuin antaisi nimeksi esim. Kasperi Emil Oskari.
Eli jos antaa " suomalaistettuja" nimiä niin sitten kaikki nimet samalla periaatteella. Eli Bettina Nina Karolina tai Bettiina Niina Karoliina
Eihän toinenkaan tyttö ole Anniina Ona Eveliina.
Vierailija:
Tunnen omat tytöt ja nimet on Anniina Oona Eveliina sekä Bettiina Nina Karoliina
Katjuzza on ollut täällä esillä rehellisesti omalla nimimerkillä ja kasvoilla, hänen kimppuun hyökätään oikein suurella joukolla ja vain yhden nimen tähden.
oli kaksospojat
AKI ja KAI
hienosti säästetty kirjaimissa ;)
Vaan tämä Bettiina Nina Karoliina niin pelkästään jo tässä on kaksi nimeä pitkällä kaksoisvokaalilla ja yksi nimi Nina yksöisvokaalilla.
Kuten joku jo sanoinkin niin parempi olisi joko Bettiina Niina Karoliina tai Bettina Nina Karolina.
Oletan että tuo kyseinen äiti lausuu nimen Bettiina Niina Karoliina, jolloin olisi johdonmukaista kirjoittaa nimi niin miten lausutaan.
Vierailija:
Oletpa ääliö ääliömäisellä kommentilla.
kamalimmat! Ovat sukulaisiani,onneksi asuvat Ruotsissa!! :D
Ts. pitääkö tästäkin tehdä nimenherjausketju. Ois vaan kiva lueskella kaksosten nimiä joutumatta lukemaan samalla jotain herjoja ja niistä ehkä seuraavia väittelyitä...
Omat kaksoseni ovat Aku ja Helmi.
Tuula nimeltäni. Siskoni on Taina :)
Virpi ja Vesa
Katja ja Kirsi
Maarit ja Merja
Antti ja Timo
Ville ja Venla
Miisa ja Saana
Niina ja Piia
Hannele ja Susanna
Linda ja Sofia
Juuso ja Ville
Minna ja Miia
Jos itse saisin kaksoset (tai kolmoset) niiden nimiksi tulisi
Joona ja Konsta (ja Nooa)
Venla ja Vilja (ja Veera)
Mullakin muutama kaksos kamu, joiden nimet yhtäkkiä tulee mieleen:
Ville ja Kalle
Mikko ja Ville
Ossi ja Olli
Pauliina ja Petra
Jari ja Jouni
Enkä lähtis kenenkään nimiä listamaan " parempi/huonompi" periaatteella.
Mika ja Marko
Karin ja Maria
Ville ja Kalle
Anniina ja Emilia
Emma ja Elsa
Kalle ja Sampsa
Tiina ja Tuula
Kaija ja Leena
Elmo ja Eetu
no, kerrottakoon..
mun kullannuput on
Saku ja Sara
sekä Nooa ja Nelli. Tykkään eritoten näiden kaksosten nimistä. Ovat hauskat ja sopivat heille.
Prisitte ja Anton (En tosiaan halua muiden nimiä arvostella, mutta tässä pari valjakossa vaikuttaa sukunimen tietäminen sen verran paljon, ettei oikeasti kovin moni ole pokkaa voinut pitää..:))
Eva-Maria ja Annastiina
Kari ja Pekka
Ida ja Roope
Mari ja Hanna
Kaikki sopineet kantajilleen vallan mainiosti. Olisihan se tylsää, jos kaikki nimeäisivät lapsensa vain mun mieltymysten mukaan..-)
Niin ja meidän Venla Olivia ja Miko Ilari.