Arkityyli 35-vuotiaalle miehelle
Budjetti: Pitkäaikaistyötön
Toiveet: Ei huppareita, ei tennareita, ei kalliita vaatteita
Kulahtaneet nahkanilkkurit löytyy, jotain köyhänromanttista voisi kokeilla siihen kylkeen.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän enemmän persoonastasi ja tyylistäsi. Myös jonkinlainen kuvaus ruumiinrakenteesta auttaisi.
Olen flegmaattinen ja rauhallinen, vähän etäinen. Pituus 173, paino 68, jalat suhteessa pitkähköt, hartiat kapeahkot. Käyn salilla, mutten ole urheiluhullu ja urheilutyyli ei kiinnosta.
-ap
Pulimies-tyyli voisi käydä sinulle. Sellainen rennon huoleton, kulahtanut ja haiseva vaatekerta. Tällä viestität muille että et ole työn orja ja materiaali on vain pintaa. Tuot sisintäsi esiin kuuluvalla äänen käytöllä ja ominaishajuillasi.
Pitkäaikaistyöttömälle hyvä arkiuniformu voisi olla farkkutakki, piriverkkarit ja hankkijalippis. Plussaa jos kaljuunnut tai olet hiukan ylipainoinen.
Niin ja tukka on ylikasvanut, muttei pitkä. Lyhyt kokoparta. Olen enemmän luova kuin looginen.
-ap
Vaikea sanoa, kun ei yhtään tiedä mistä tyylistä pidät. Itse näin kolmekymppisenä naisena tykkään miehillä murretuista väreistä (oliivi, leijonankeltainen, tumma oranssi, punaisen sävyt, hiekka, harmaanruskea), villapaidoista, tweedistä, nahkaisista ja mokkaisista asusteista, kerroksellisuudesta ja desert bootseista... Sellaisesta Gant-miehen ja metsurin risteytyksestä. Näitä löytyy ihan parilla markalla ketjuliikkeistä, esim. HM:ssä on monesti ollut kivan värisiä chinoja.
Ällötyyli mulle on "Tauski", hevari, gootti, ruutukauluspaita-farkut-pikkutakki tai turkkilainen pizzeriayrittäjä. Jos kuitenkin vaikka goottityyli kolahtaa, pukeudu ihmeessä niin kuin tykkäät. :)
Löydät helposti vaikka second handina kivoja vaatteita. Yksiväriset tai retrot kauluspaidat. Nyt syksymmällä myös flanelliset. Pehmeät sävyt. Parit hyvin istuvat chinot (ruskea / beige) tai siistis farkut (musta / harmaa). Rento neule kokonaisuuteen mukaan nyt viileämmille päiville.
Kokoparta on hyvä ja riittää asusteeksi pitkälle. Myös päähineet on jees. Yksi neutraali ja sopiva riittää. Hyvällä tsägällä löydät sopivat nahkakengät. Nauhat uusimalla ja vähän huoltamalla ne kestää iäisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun ei yhtään tiedä mistä tyylistä pidät. Itse näin kolmekymppisenä naisena tykkään miehillä murretuista väreistä (oliivi, leijonankeltainen, tumma oranssi, punaisen sävyt, hiekka, harmaanruskea), villapaidoista, tweedistä, nahkaisista ja mokkaisista asusteista, kerroksellisuudesta ja desert bootseista... Sellaisesta Gant-miehen ja metsurin risteytyksestä. Näitä löytyy ihan parilla markalla ketjuliikkeistä, esim. HM:ssä on monesti ollut kivan värisiä chinoja.
Voi oksennus. Just sellainen "minulla ei ole persoonaa eikä uskallusta eikä mielipiteitä niin pukeudun näin"-tyyli.
Joo kiitos vaan ideoista. En ole juurikaan kirppiksillä käynyt, voisi aloittaa etsinnän ensi alkuun niistä.
-ap
Kerro vähän enemmän persoonastasi ja tyylistäsi. Myös jonkinlainen kuvaus ruumiinrakenteesta auttaisi.