Isä kehuu vain yhtä meistä aikuisista lapsista
Hän osaa tehdä kaiken oikein ja hän on niin hyvä. Myös hänen miehensä on isän suosikki vävypoika. Todella rakas isällemme. Miksi jotkut vanhemmat suosivat jotain lapsistaan?
Kommentit (8)
Ei pienintäkään käsitystä, minusta tuntuu kuin olisin perheeni mustalammas. Muut kolme sisarustani saavat mm. kiukuttelun paljon helpommin anteeksi mutta minua kohtaan ollaan huomattavasti ankarampia. En ymmärrä että mistä tämä johtuu.
Miksi sisaruskateus on pannut jopa tappamaan.
Sun pitää kysyä tuota isältäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tollaista se on. Mun äidilläkin lempilapsi. Piti oikein soittaa ja kertoa yhtenä talvena kuinka hienon lumiukon veli oli tehnyt (veli oli silloin 35 vuotias)
Mistä tiedät mitä se sun veljellesi kertoo? MIten oletkaan tehnyt hienon kakun. vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Tollaista se on. Mun äidilläkin lempilapsi. Piti oikein soittaa ja kertoa yhtenä talvena kuinka hienon lumiukon veli oli tehnyt (veli oli silloin 35 vuotias)
Joo. Harmittaa miehenikin puolesta koska hänestä ei tule koskaan rakasta vävyä koska tuo sisaren mies on aina ykkönen. Kaikkea hänen tekemäänsä kehutaan jatkuvasti.
Jos kysyjä olisi Tuksu, niin keksisin tosi paljon vastauksia.
Kumpi meistä äidin pieni lempilapsi on?
Kenen hiukset ovat pellavaa ja kultaa?
Kumpi isän ruususista tärkeämpi on?
Kenen olkapäällä taivaan lintu laulaa?
Sinä olet minun siskoni
En tahdo että kilpailumme jatkuu
Sydämeni murtuu
Sinä olet minun siskoni
En tahdo että erkanemme koskaan
Tule mua vastaan
Oi siskoni mun
Miksi meidän ympärillä pelko asustaa?
Ehkä vastausta ei löydy enää koskaan
Tiedän että kaikkea ei saata unohtaa
Mutta toivon että anteeksi voi antaa
Sinä olet minun siskoni
En tahdo että kilpailumme jatkuu
Sydämeni murtuu
Sinä olet minun siskoni
En tahdo että erkanemme koskaan
Tule mua vastaan
Oi siskoni mun
Kumpi vanhemmille rakkain on?
Kumpi…