Kaikki mitä yritän menee pieleen.
Olen niin ahdistunut ja masentunut kun mikään ei etene eikä mitään tapahdu. Haen koko ajan töitä, mutta en saa niitä paikkoja. Yritetään puolison kanssa hankkia uutta kotia, mutta asunnot menee sivu suun. Raskaaksitulo ei tärppää vaikka yritetään. Mökillä yllättäviä remonttitarpeita mutta rempassa vastoinkäymisiä… En saa lomaa töistä joten en pääse matkustamaan, vaikka haluaisin (4vk lomat jo käytetty). Rahat sen verran tiukilla, että isoja riskejä kuten irtisanoutuminen tyhjän päälle ja maailmanympärysmatka ei voi nyt ottaa. Tiedän, että on onnekasta että on puoliso ja työ, mutta kun on pari vuotta panostanut kaikkensa saadakseen elämään muutoksia, ja mikään niistä ei onnistu niin masentaa ja pahasti :( . Kukaan kokenut samaa? Mikä auttoi?
Kommentit (10)
Juu, tuolta on tuntunut enemmän tai vähemmän koko kesä. Tosin vähän eri syistä, mutta loppjen lopuksi samoja fiiliksiä: miksei mikään onnistu. Miksi kaikki menee pieleen. Paraneeko asiat ikiä..
kannattaisiko keskittyä yhteen asiaan kerralla? Keskität kaiken energian vaikka nyt siihen uuden kämpän hankintaan. Töitä nyt ei tällä hetkellä meinaa saada kukaan.
Ja lasta nyt ei ainakaan kannata tehdä, jos tuntuu että elämä on huonosti. Tosin, saattaisi hyvinkin laittaa asiat perspektiiviin. Ei siinä paskavaipparallissa paljon maailmanympärimatkoista ehdi haaveilla.
Suoraan sanon olen tukehtua kateuteeni: ihminen jolla on vakityö, kokonaiset 4 viikkoa lomaa, oma mökki ja ilmeisesti peräti omistusasunto myyn hyvän päälle?
Itse asiassa, vedä AP tumppuusi. Meillä on rahat niin tiukilla, ettei ole varaa ostaa edes uutta puhelinta vaikka edellisellä ei pysty enää soittamaan, näyttö on säpäleinä ja siitä saa säkäreitä korvaan jos yrittää puhua.
Tukehdu sinne pumpulitynnyriisi.
Joo, totta että ei noissa vielä mitään.. Perheenjäsen kuoli juuri yllättäen :( . Puolisolla pitkäaikainen sairaus (joka onneksi ei lasten hankkimiseen vaikuta eikä etene, mutta vie energiaa)… Mietin koko ajan että miksi kaikki menee pieleen ja miksi vain menetän ja menetän vaikka yritän tehdä asiat niin että saisin uutta ja hyviä muutoksia.. Koska olisi valoa näkyvissä? Ap.
Vierailija kirjoitti:
kannattaisiko keskittyä yhteen asiaan kerralla? Keskität kaiken energian vaikka nyt siihen uuden kämpän hankintaan. Töitä nyt ei tällä hetkellä meinaa saada kukaan.
Ja lasta nyt ei ainakaan kannata tehdä, jos tuntuu että elämä on huonosti. Tosin, saattaisi hyvinkin laittaa asiat perspektiiviin. Ei siinä paskavaipparallissa paljon maailmanympärimatkoista ehdi haaveilla.
Suoraan sanon olen tukehtua kateuteeni: ihminen jolla on vakityö, kokonaiset 4 viikkoa lomaa, oma mökki ja ilmeisesti peräti omistusasunto myyn hyvän päälle?
Itse asiassa, vedä AP tumppuusi. Meillä on rahat niin tiukilla, ettei ole varaa ostaa edes uutta puhelinta vaikka edellisellä ei pysty enää soittamaan, näyttö on säpäleinä ja siitä saa säkäreitä korvaan jos yrittää puhua.
Kiitos tästäkin. Juuri kun on äskettäin menettänyt perheenjäsenensä juurikin tukehtumalla (joskaan ei tynnyriin), niin todella osaa arvostaa sinun kannustamistasi. Ap.
Minäkin olen samaa mieltä että keskity yhteen projektiin kerralla ja kunnolla. Nyt vaan hosut ja sohit epätoivon vimmalla ympäriinsä.
Ja pitää oppia odottamaan ja hyväksymään että harva asia tässä elämässä menee just niinkuin itse haluaa.
Elämä opettaa!
Niin se on opettanut minuakin...särmät hioutuu ja oppii erottamaan mikä oikeasti on tärkeää.
Koeta välillä nauttia elämän pienistä iloistakin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen samaa mieltä että keskity yhteen projektiin kerralla ja kunnolla. Nyt vaan hosut ja sohit epätoivon vimmalla ympäriinsä.
Ja pitää oppia odottamaan ja hyväksymään että harva asia tässä elämässä menee just niinkuin itse haluaa.
Olet oikeassa, että pitäisi varmaan keskittyä yhteen asiaan kerrallaan. Olen tietysti asia kerrallaan aloittanut näiden muutosten hakemisen, ja kun yksi ei ole onnistunut (esim työn saanti), olen rinnalle ottanut uuden projektin (asunnon haku). Ja taas uuden, jos edellinen ei ole onnistunut… Ap.
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tee onnelliseksi.
Ja ihmiset kuolee kanssamme samalla aikavyöhykkeellä Lähi-Idässä parhaillaan saastuneen veden tuomiin myrkytyksiin, janoon ja räjähdyksiin.
Samaa täällä erittäin tuttuja ongelmia/vastoinkäymisiä ja erittäin pitkäaikaisia,ei noissa vielä mitään on paljon muutakin. Täällä ei osaa edes verottaja erottaa minua ja miestä naapurin kiinteistöstä ja meinasivat että me maksamme naapureidenkin kiinteistöverot,lisäksi tulee muitakin pikku juttuja,joita saa olla kokoajan selvittelemässä yms "kivaa".