Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halut parisuhteessa riidan aikana

Haluton angstaaja :D
26.09.2016 |

Niin, meillä on jälleen miehen kanssa pientä erimielisyyttä tälläisestä asiasta....kun minä kuulemma olen aivan helvetin erikoinen ja vaikea nainen, koska minun ei tee mieli seksiä kun olen loukkaantunut jostain, tai jos minua jokin asia miehessä vituttaa. Mä taas nään asian niin, että ihmiselle on aika luontaista käytöstä olla haluamatta sellaista ihmistä, jota tekis mieli suurinpiirtein kalauttaa paistinpannulla päähän. Mulla kyllä halut palaa kunhan asia on käsitelty ja vitutus laantunut.

Olenko nyt jotenkin ihan erikoislaatuinen nainen/tapaus maailmassa, kun minun ei vihaisena ja loukattuna tee mieli Seksiä :D
Tämä asia hiertää vähän väliä parisuhteessamme,vaikka ollaan oltu yhdessä reilusti yli 10 vuotta...
Laitan kyselyyn molemmille sukupuolille omat vastausvaihtoehdot, niin näkisi että miten vastaukset jakautuu miehien ja naisien kesken. Saa kommentoida omia kokemuksia :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös :)

Vierailija
2/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, että haluan. Tämä tosin johtuu varmasti siitä, ettei parisuhteessa kovin merkittäviä riitoja ole ollut vuosiin. Kaikki asiat selviää sillä, kun puhutaan ne puoliauki ja harrastetaan päälle sovintoseksiä. -N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä en taas kyllä oo sovintoseksi ihminenkään. Mun tarvi saada asia puhuttua halki ja sen jälkeen rauhottua itseni kanssa päivän tai kaks. Eli haluttomuus kestää yleensä 2 päivästä viikkoon...jotenkin luulis että mies ois jo mun luonteeni kanssa oppinut elämään...mutta ei, aina tästä samasta jauhetaan :D

Vierailija
4/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu riidan syvyydestä ja siitä miten pahasti loukkaantuu. Jos riidan alkusyy on ollut joku naurettava ja se on vaan eskaloitunut isoksi riidaksi, niin sillon kyllä haluaisin sopia heti mieheni kanssa ja vaikka parinkin tunnin päästä haluaisin jo naida. Mitä pidempi riita, sen vähemmän tekee mieli. Mut toisaalta tää on aivan riippuvainen siitä, saadaanko sovittua kunnolla, pyydettyä anteeksi, halittua. Jos saadaan, ja vaik olis isokin riita, niin taas sen sovinnon jälkeen haluan sovintoseksiä miltei samantien. Eli kai mä vastaan haluan. Sillon en halua ollenkaan jos ei saada KUNNON sopua ja anteekspyyntöjä aikaseksi. Mies on meillä se kenellä menee kauemmin saaha halut takasin, yleensä.

Vierailija
5/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja kaivataan :)

Vierailija
6/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitely on minusta alemman sosiaaliluokan hommia.

Vierailija
7/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Jos toinen on tehnyt jotain tyhmää, niin mua vaan ärsyttää enkä todellakaan kaipaa siihen saumaan mitään lähentely-yrityksiä.

Vierailija
8/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua toisen läheisyyttä silloin. Asiat saatava selviksi ensin. Sovintoseksi kelpaa kyllä sitten jälkeenpäin....

Vierailija
9/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on selvä juttu, että jos mies on saanut mut suuttumaan hän on mun mielestä yleensä ottaen etova ja kuvottava olio enkä kyllä sillä hetkellä pätkääkään halua mitään seksiä, varsinkaan hänen kanssa.

Vierailija
10/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin odotan että pääsen näyttämään kyselyn miehelleni, ehkä minä en ookkaan niin erikoislaatuinen:D

Ap

Vierailija
12/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin ensin puhua asiat kunnolla ja sitten sopia asia. Sitten voisin vielä sekstaillakin koska suurin osa riidoista johtuu miehen tunteiden ilmaisemisen köyhyydestä ja sitten jos vielä päälle rakkauden osoituksena seksiä niin olisi ihanaa. Silti hän jää vaan murjottamaan eikä edes yritä..

Kuitenkin yleensä meillä menee aina niin että haluaisin just sillä kiukuttelulla huomiota ja toinen vaan vetäytyy ja kokee ahdistavana -> pahalla mielellä molemmat eikä mua todellakaan tee mieli kun ei asiat selviä eikä mies edes yritäkään.

Vierailija
13/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ääniä :)

Vierailija
15/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopsansaa!

Vierailija
16/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kiinnostui myös. Liian väsyneitä vastaajia? Vai kenties siellä petipuuhissa?

Vierailija
17/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli mies joka yritti murjottamalla saada minut haluamaan enemmän seksiä. Yllättäen toimi just päinvastoin puupään taktiikka. 

Vierailija
18/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, näytin miehelle ketjun ja kyselin että olenko mä nyt sitten niin vaikea ja erikoinen?

Vastaus:no joo....et näköjään....mut silti oon sitä mieltä, et ku panis vaa ni kaikki murheet poistuis, eikä vituttais enää :D

Taitaa olla toivoton tapaus! Millä ihmeellä sais ton ukko-kullan ymmärtämään; Et hei! Me ihmiset kato ollaan erilaisia. Ei tää maailma niin vaan pyöri että aina pannaan, vitutti tahi ei :D

T: ei enää niin paljon angstaava ap

Vierailija
19/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 12 veikkaa että miehille vaan on enemmän rakkauden osoitus se että nusastaan kuin naisille. Naisille kaikki on vaan niin paljon kokonaisvaltaisempaa. Edelleen voisin sekstailla jos asiat on perusteellisesti juteltu mutta en muuten.

Vierailija
20/20 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa, jos jotkut hölmöt pikkuriidat voisi sopia sovintoseksillä. Tärkeät asiat pitää tietysti puhua selviksi, mutta välillä tulee väsyneenä tai muuten väärinymmärryksiä, jotka olisi minusta kivointa nussia pois. Mies ei kuitenkaan innostu, vaan hän on sitten kiukkuinen koko illan, jos kerran ärsyyntyy. Mies tosin on muutenkin selvästi haluttomampi kuin minä.