Miksi kaikki käyttää niin isoja kenkiä?? Oma jalkani on 27cm pitkä ja käytän 38-39 ja se on sopiva.
Jos jalkasi on 24cm pitkä niin kokosi on 35-36. Ei mikään 38 !
Kommentit (20)
Eri valmistajilla (ja joskus samoillakin) voi olla yhden koon sisällä useamman sentin ero sisämitassa.
Että olis tilaa harottaa varpaita.
Ei kärkeen kuulu jäädä tilaa. Vaan varpaiden kuuluu olla kippurassa kärjessä!
Ap
Puhut puutaheinää.
Vierailija kirjoitti:
Eri valmistajilla (ja joskus samoillakin) voi olla yhden koon sisällä useamman sentin ero sisämitassa.
Tätä olin tulossa sanomaan
Onko tää nyt kengännumerohullun aloitus? No, silläkin uhalla että on, niin oot joko mitannut jalkasi väärin tai käytät valmistajaa, jolla on todella omalaatuinen mitoitus. Standardeissa 27 cm on koko 42.
Ai kato, uhoava kääpiö :D
Mees nyt tonttu siitä rovaniemelle, joulu lähestyy jo.
Mahtava avaus!! :))))
Satapeukku!!!!
Lisäksi talvikenkiin pitää jättää villasukkavaraa.
Kuuule ap sä olet tätä niin monta kertaa jo ihmetelly ni jospa kysyt Helmetin tädeiltä osoitteessa kysy.fi ja jätät meidät rauhaan kun ei kerran vastaus erilaisista lesteistä mene perille.
Pyhä yksinkertaisuus.. onko sulla todettu as-piirteitä?
Mun jalka on jotain 22-23 cm pitkä ja alle koon 39 kengät on liian pienet koska jalka on leveä. Koon 38 kengät saattaa mennä jalkaan ilman sukkaa mutta puristaa älyttömästi, sen alle ei mene edes jalkaan. Löydätkö AP kenkiä noin pitkään ja kapeaan jalkaan normaaleista kaupoista? Ei mullakaan nyt viittä senttiä jää kenkään pituusvaraa :o
No ihan oikea oppisesti kärkeen kuuluu jäädä tilaa. Jos jalka kengänkokoinen se on liian pieni vaikka moni ostaa kengät niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kärkeen kuulu jäädä tilaa. Vaan varpaiden kuuluu olla kippurassa kärjessä!
Ap
No kun ei kuulu olla kippurassa. Ota selvää asioista äläkä mutuile.Joko sä olet vaivaisenluuleikkausjonossa?
Ap kärsii jalankokohäpeästä. Mt-ongelma sekin. Ei kukaan katsele vaikka astelisit kanooteissa. Hanki parempaa ajateltavaa.
No jos on leveä jalka, niin miksikäs ei.
Minulla kengän koko 37, ollut sitä n. kymmenvuotiaasta saakka. Täytän pikapuoliin 51. Ei komplekseja jaloistani eikä niiden koosta.
mun jalka on tasan 25 cm ja 39 puristaa pirusti. ennen meni, lasten jälkeen jalka levinny
Onneksi olkoon.